2 Şubat 2014 Pazar

Essence Stays No Matter What 08 Numaralı Kalem Far

Merhabalar
Yeni bir kalem far yazısı ile karşınızdayım.
Bu kez konuğumuz Essence markasından Stays No Matter What serisinin bir ürünü.
Hem göz kalemi hem far olarak geçiyor.

Bu kalem farı bir ara tutan kahverengi kalem ve far sevdam sonucu almıştım.
İyi ki de almışım.

Ürün 08 numaralı Chocolate Brownie isimli kalem far.

Adından anlaşılacağı gibi çikolata kahvesi bir ürün.
Rengin içinde ışıltılı bronz yansımalar var.
Göze sürdüğünüzde o kadar şahane görünüyor ki.

Kullanırken özellikle far bazı ile kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Rengin güzelliği daha kalıcı ve çarpıcı oluyor.
Bazsız kullandığınızda ise bir süre sonra ışıltılar sanki kayboluyor, orasını çözemedim tam.
Kalıcılığı bana göre iyi, akma, toparlanma yapmıyor.
Sürünce çabucak sabitleniyor.
Kalem olarak kullanmak istediğinizde de güzel bir görüntü oluşuyor.

Başka renkleri de mevcut ve fiyat olarak Flormar ile kıyaslanınca daha uygun.
Yalnız bu kalem far serisini her Essence satan mağazada bulamayabilirsiniz onu da söyleyeyim.
Biraz araştırmak gerek.

6 yorum:

  1. takibime aldım seni bende bloguma beklerim

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok hoşmuş :)
    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. bu kalem benim en degerli parcamdi! dun essence in sitesinde gordum ki uretimi durdurulmus:((( stoklasaydim bari....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durdurulması kötü olmuş hrm fiyatı iyiydi hem de ürünün kendisi. Ama hala bazı yerlerde bulabilirsin bence özellikle istanbuldaysan.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...