6 Şubat 2014 Perşembe

Kara Bulutlar


Merhaba, 
Bugünlerde ben ve ailem üzerinde kara bulutlar dolanıyor.
Ben Adana'ya geldim geleli hep hastanelerde koşturuyordum kendim için.
Bunun yanında babam ve annem de rahatsızdı.

Sonunda babamı acile götürdük ve ameliyat oldu.
Bir anda çıkan bir durum ve doktorun duyarlı olması sayesinde hayatta babam.
Eğer bir şey bulamıyoruz eve gidin deseler, evlerden ırak çok kötü sonuçlar ortaya çıkabilirdi.

Bu aralar her gün hastanede babamın yanında olduğum için yazılarda aksamalar olacak.
O yüzden kusura bakmayın.

Sağlığınıza dikkat edin ve ihmal etmeyin.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım.İnşallah en kısa sürede iyileşir baban. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sağol canım. İnşallah inşallah.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...