7 Şubat 2014 Cuma

Kitap Listem


Merhabalar
İstanbul Kitap Fuarı'ydı Adana Kitap Fuarı'ydı derken bir sürü kitap birikti okumam gereken.
Artık bunları bitirip yeni kitapları öyle almam gerektiğini düşünmeye başladım.
Tabi serilerimin kitapları bu hızla çıkmaya devam ederse sıkıntı büyük.
Ama elimde okunacak kitapları listelemeye karar verdim.
Önce onları bitirmeye çalışacağım.
Bakalım ne kadar zaman alacak listenin bitmesi.


Okunacaklar Listem
  1.  Beni Bırakma - Fatih Murat Arsal 
  2. Nefretten Sonra - Fatih Murat Arsal 
  3. Saklı Gerçeklik - Brian Greene 
  4. Beni Aşka İnandır - Julianne MacLean 
  5. Aşkın Kollarında - Julianne MacLean 
  6. Aşk Gelince - Julianne MacLean 
  7. Altın Oran ve Fibonacci Sayıları - Richard A. Dunlap 
  8. Şu Çılgın Türkler Kıbrıs - Turgut Özakman 
  9. Zaman Yolcusunun Karısı - Audrey Niffenegger 
  10. Kitap Hırsızı - Markus Zusak 
  11. Aşk Yolunda Adım Adım - Ceyda-Emrah Altuntecim 
  12. Ölülerle Konuşmak - Harry Bingham 
  13. Yaban Avı - C. E. Murphy 
  14. Küller - Ilsa J. Bick 
  15. Gölgeler - Ilsa J. Bick 
  16. 2050 - David Passig
  17. Jane Eyre - Charlotte Bronte 
  18. İkna - Jane Austen
  19. Aşk Adında Hayat - Michael Lee West
  20. Gölgelerin Ressamı - Esteban Martin
  21. Perakende İnovasyon - Salih Keskin 
  22. İnovasyon Nasıl Yapılır? - Salih Keskin 
Sanırım şimdilik hepsi bu kadar.
Şu an Sevimli Küçük Sırlar - Sara Shepard okuyorum ardından bu listeyle devam edeceğim.

2 yorum:

  1. Listede gördüğüm kadarıyla yazarların sadece dördü yerli :) Yabancı yazarları daha çok seviyorsun sanırım...Liste uzun, umarım en kısa zamanda tamamlayıp yeni yeni kitaplar alırsın :)
    Bir listede ben yapsam, belki bu sayede daha hızlı okurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerli yazarlardan alıp okumak istediğim kitaplar da var. Ama önceliği hep yabancılara veriyorum sanırım :) Liste yapınca artık bir yerde almaya dur demek lazım diye düşünüyor insan. İnşallah kısa zamanda bitecekler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...