27 Şubat 2014 Perşembe

Maybelline One By One Satin Black Maskara

Merhabalar,
Bir maskara sevdalısı olduğumu artık anlamışsınızdır.
Bugüne dek sadece bir tek maskaradan 2. kez aldım ama onu da hiç açmadan ablama verdim :)
Elimde olan bir sürü maskaradan biri de şimdi anlatacağım Maybelline One By One Satin Black.
Bu maskarayı yazın aldım ama ancak son bir aydır açıp kullanmaya başladım.

Nar çiçeği rengi kabı ve korse işlemeleri çok hoşuma gitti :)
Diğer One By One maskaradan farkı daha koyu bir renge sahip olması.

Fırçasına dair arka görseli yukarıdaki gibiyken asıl görüntüsü aşağıdaki gibi.

Plastik fırçalarla pek aram olmasa da yine meraktan aldım bu maskarayı.
Benim asıl istediğim önce hacim sonra uzatma.
Tek tek ayrılmış fırça kılları ile yaptıkları ise aşağıdaki gibi.

Uzatma yeterli oranda.
Hacim ise kat arttıkça oluşabilen yapışma nedeni ile sıkıntılı olabiliyor.
Ama yine de gayet güzel bir hacim verişi mevcut.

Bu maskarada asıl yaşadığım sorun ise sürerken bulaşması.
Benim için ciddi sıkıntı oluşturuyor.

Bunların yanında dökülme, akma yapmadı henüz.
Topaklanma görüldüğü kadar oluyor.
Maskaranın kokusu ise benim hoşuma gitmiyor.
Çıkarması ise iyi bir makyaj temizleyici kullanmazsanız epey uğraştırabiliyor benden söylemesi.

Şimdilik sevdiğim bir maskara oldu.
İndirimde yakaladığınızda alın derim ben.


2 yorum:

  1. maybelline maskaraları seviyorum, buna da göz atabilirim :)
    bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekten zarar çıkmaz bakarsın iyi gelir :) takipteyim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...