15 Şubat 2014 Cumartesi

Okudum Bitti #28 Cehennem


Merhabalar,
Uzun süredir Okudum Bitti yazısı yazmamışım.
Oysaki bir sürü de kitap okudum.
Yorumlamadığım kitaplar bana küsecek bu gidişle.

Senenin açılışını Dan Brown'un Cehennem'i ile yapayım ki yakışsın.
Burada ilk yorumlarımı yapmıştım okurken.
Şimdi azıcık daha ekleme yapacağım bu yorumlara.
Olabildiğince spoil vermemeye de çalışacağım.

Kitap Adı : Cehennem
Yazar : Dan Brown
Yayınevi : Altın Kitaplar
Baskı : Mayıs 2013

Robert Langdon yine başını belaya sokuyor. 
Yani araştırmacı ruhu onu hep zor duruma sokmuyor mu sizce de?
Bu adam bilgiye doymuyor da azıcık da yaşına başına baksın.
Yorma kendini profesör bu kadar.

Dante hikayenin temel taşını oluşturuyor İlahi Komedya'sı ile.
Cehennemin basamakları teker teker iniliyor.
Hastanede başlayan serüven dünyayı etkileyecek şekilde yayılıyor.

Kendine inanan insanlarla tüm dünyaya yayılan bir örgütü olan bir genetik bilimci dünyanın hızla artan nüfusunun önüne geçmek için bir plan yapıyor ve onu uygulamaya koyuyor.
Robert Langdon ve yanındaki kişiler ise bu planı durdurmak için oradan oraya koşturuyorlar.

Ve alıntılar:
"Hristiyanlar yüzleri, Müslümanlar kelimeleri sever."

"Bir insan hiç olmadıkça, Tanrı ondan hiçbir şey yapamaz."

"Delilik deliliği körükler."

Gerçekten çok fazla detay vermekten korkuyorum yazarken.
Size söyleyebileceğim Dan Brown seviyorsanız bu kitapla iyice tutulacaksınız.
Hiç okumadıysanız başlamak için Cehennem bence uygun bir seçenek.
Eğer oldu da bir nedenden Dan Brown'u hiç sevmiyorsunuz, bu kitap fikrinizi değiştirebilir.

Benim kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kitap oldu kendisi.
İyi günlerde okuyun siz de :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...