20 Şubat 2014 Perşembe

Okudum Bitti #29 Tanrıçanın Mirası



Kitap Adı : Tanrıçanın Mirası
Yazar : Aimee Carter
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2013

Bugün size Tanrıçanın Mirası'nı yorumlayacağım.

Serinin son kitabında Kate artık hamile.
Bir bebek bekliyor ama aynı zamanda Kronos ve Calliope elinde esir.
Calliope, Kate'e işkence etmek için her şeyi yapabilecek kadar kin dolu.
Kate'in ise öncelikle bebeğini sonra da kendisini koruyabilmek için yapabileceği tek bir şey var.
Kronos ile iyi geçinmek.

Kate doğacak olan bebeğini kurtarmak için Kronos ile bir anlaşma yapıyor.
Bu arada Henry, Kate'in kayıp olduğunu fark ediyor ve artık savaş kapıya dayanıyor.

Bu kitapta hem Kate hem de Henry büyük fedakarlıklar yapmak zorunda kalıyor.
İkisi de hem birbirlerini hem de aileyi bir arada tutmak için kararlar alıyorlar.

Kronos'a karşı girişilecek savaş çok büyük ve bir anlamda intihar olacak.
Savaş ise hiç beklenilmedik bir şekilde sona erecek.

Ben serinin bu son kitabını ayrı bir sevdim.
Hele sonu benim için biçilmiş kaftan oldu.

Güzel de bir cümle buldum kitapta.

" Cehalet, kendisi yüzünden oluşan sonuçlar için bir bahane değildir."

Hani deriz ya ' Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp.' aynen o durum.

Benden bu kadar.
Kendinize iyi bakın.



2 yorum:

  1. Merhaba
    Bundan böyle bu güzel bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takibe aldım. Görüşmek üzere :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...