13 Şubat 2014 Perşembe

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici

Merhabalar,
Yves Rocher'dan üye olduğumda hediye olarak alışverişimde verilen göz makyaj temizleyicisini kullanmak nasip oldu sonunda.
Bir süredir kullandığım bu ürünü yorumlayabilirim artık.

Çift bazlı olan bu makyaj temizleyicisinden benim ilk beklediğim iyi derecede maskarayı çıkarması olmuştu.
Bu beklentim karşılandı mı geleceğim oraya da.
125 ml lik bu ürün yukarıdaki gibi mavi ve saydam kısımdan oluşuyor.

Son gelen makyaj temizleyicisinin arkasına böyle bir yazı koymuşlar.
İyi de olmuş.
Normalde arka yazısından hiç bir şey anlamıyordum ben mesela.
Üründe organik peygamber çiçeği özü varmış.
Suya dayanıklı makyajı bile kolayca temizler diyor.

Çift bazlı olunca illa ki çalkalamak lazım.
Çalkalayınca böyle bir hal alıyor.
Ve epey de karışık kalıyor.
Öyle nivea gibi hemencecik ayrışmıyor.

İçindekiler yazısı da yukarıdaki gibi.
Sizin de parabenli kısımlar dikkatinizi çekebilir.

Gelelim ne kadar etkili olduğuna.
Pamuğa döküyorum, bir dakikaya yakın bekletiyorum gözlerimde ve sonuç;
Doğru düzgün çıkmamış bir makyaj.
Sonra gözü ovala ovala dur iyice temizlemek için.
Bir de sanki kum sürüyorum da temizlemeye çalışıyorum gibi bir his bırakıyor.

Göz yakmaması iyi bir yanı.
Göz de ise inanılmaz yağlı bir his bırakıyor.
Temizleme jeli ile yıkarken gözlerimi ovuşturmam gerekiyor ki gitsin.
Yoksa yine de temizlenmiyor.

Satış fiyatı neredeyse 20 tl olan bu ürüne gidip de para ödemem.
Hediye geldiği için kullandığım, yoksa para ile almayacağım bir ürün ne yazık ki.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...