29 Mart 2014 Cumartesi

Avon Care Arı Sütü İçeren Dudak Balmı

Merhabalar,
Yarın seçimlerde oyunuzu kullanmayı sakın ihmal etmeyin diyor ve günün konuğuna geçiyorum.
Bugün size Avon Care serisinden arı sütü içeren dudak balmını anlatacağım.

Bu ürünü uzun zaman önce almıştım ve bir kaç aydır da kullanıyorum.
10ml lik ufacık tefecik bir ürün.
Yalnız küçük olduğuna aldanmayın öyle kolay kolay bitecek bir ürün değil.

İçeriğinde arı sütü bulunan bu balm SPF 15 özelliğine de sahip.
Ekstra yoğun nemlendirme vaat ediyor.

Ağzı görüldüğü gibi.
Alttan sıkınca yeterli ürün ucundaki delikten çıkıyor.
Yapısı epey yoğun ama dudağınızın ısısı ile biraz daha yumuşuyor.

Ben özellikle geceleri yatmadan önce kullanıyorum.
Çünkü ruj altına kullanırsam rujun tutmayacağını düşünüyorum.
Yapısı vazelin gibi olduğu için nemlendirmesi yüksek ama üzerine sürülecek şeyleri tutması zor olacaktır.
Gece sürünce yemekle gitti derdim de olmuyor.
Sabaha kadar dudaklarımı nemlendirerek yeni güne hazır hale getiriyor.
Yumuşacık ve sağlıklı dudaklarla güne uyanıyorum.
Fiyatı da 3-4 tl civarı olması gerek diye hatırlıyorum.
Eğer yoğun nem arıyorsanız tam size göre.
Uygun fiyatı ile de neden denemeyesiniz ki :)

Bugünlük bu kadar.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...