9 Mart 2014 Pazar

Avon Color Trend Ruj Lucky Kiss


Yeni bir günden herkese merhaba :)
Bugün bir ruj ile karşınızdayım.

Avon'un Color Trend serisinden olan rujumuz aslında Color Trend serisi ile tanışmama vesile olan bir ürün.
İndirimde 3 ruj alıp üçünün de renginin birbirinden ufak farklılıklarla ayrılıyor olması katalogdaki resimlere her zaman güvenmemek gerektiğinin ispatı.
İyice araştırın aman deyim.
İlk olarak Lucky Kiss ile tanıştıracağım sizi.


 Ambalajın diğer rujların aksine beyaz olması daha hoş olmuş sanki bu seride.
Lucky Kiss'in Polonya'da üretildiğini de öğrenmiş olduk.

Rujun rengi kahverengi izleri taşıyan bir bordo.
İçinde ufak ufak ışıltılar da barındırıyor.
Ben bunun ışıltılı olduğunu bilmeden almıştım.
Çok rahatsız edici mi hayır ama alışık olmayınca biraz garip gelebiliyor.

Fotoğrafta ışıltılar pek belli olmamış renk tonu ise biraz daha koyu.
Ama ancak böyle çıktı fotoğrafta.

Gelelim izlenimlerime.
Dudakları kurutmuyor hatta nemlendiriyor biraz.
Rengini ilk sürüşte veriyor.
Kalıcılığı orta karar. Hemen uçmasa da akşama dek de dayanmıyor.
Kokusu rahatsız edici değil bence.
Işıltıları da olmasa gayet hoş duracak.

Fiyatı uygun olduğu için almak isteyenlere tavsiye edebilirim bu ruju.
Evet bu günlük bu kadar.
Görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. İlk resimde görüp ruju mor sandım şaşırdım. :)
    Sonra bir sonraki resimde görünce daha da şaşırdım. :)
    İlginçmiş.
    Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rujların rengi gerçekten şaşırtıyor insanı. Hele ki katalogtan seçip elinize gelince çıkan renk hepten şaşırtıyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...