1 Mart 2014 Cumartesi

Bitirdiklerim #8


Bir Bitirdiklerim yazısıyla daha karşınızdayım bugün.
Biten ürünleri biriktirip topluca atması artık ayrı bir zevk verir oldu.
Şimdi yazısına gelelim nende bıraktıkları izlenimlere.

Oriflame Pure Skin Tonik : Kokusundan nefret ettim ama çok iyi arındırıyordu cildimi. Yine de tekrar almayacağım.
Diadermine Ferahlatıcı yıkama Jeli : Güzel temizlese de jölemsi yapısı ve köpürmede sıkıntı çıkarması uzak durmama neden olacak gibi.
Rival De Loop Göz Makyaj Temizleyici : Su gibi yapısı ve göz makyajını çıkarırken azıcık uğraştırıyor olması tekrar almamı engelleyebilir. Maskarada tekrar tekrar silmek gerekiyor.

Rexona Deodorant : Küçük boy olarak aldığım bu deodorantın kokusu kısa sürede rahatsız edici hale geldi. Uzak duracağım sanırım.
Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu : Tekrar indirimde bulursam alabilirim. Ağzımı yakmaması özellikle hoşuma giden yanıydı.
Oriflame Aimi Duş Jeli : Farklı ve hafif kokusu sayesinde sevdiğim bir duş jeli oldu.

Uni Wipes Islak Havlu : Bir şeyleri silmek için kullanıyorum ve kokusunun da hep ilk açtığım zamanki gibi ferah olması çok hoşuma gitti.
Eclat Woman Parfüm : Bu güne kadar kullandıklarım içinde en sevdiğim parfüm oldu. İndirimde bulursam yine alabilirim.
Vaseline Lip Therapy : Beyaz beyaz durmasını saymazsak dudakları harika yapıyor. Önerebilirim.

Oriflame Feet Up Ayak Scrubı : Küçük tanecikleri ve harika kokusu ile çok sevdiğim bir ürün oldu. Ama artık ayak scrubı kullanmayı bırakacağım sanırım.
Nivea Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi : Biten bir yüz kremi. Tekrar almam sanırım, başka kremleri deneyeceğim.
Nivea Duşta Vücut Kremi : Çok beğendiğim ve pratik bulduğum bir ürün oldu. Vücut kremlerim bitince tekrar almayı planlıyorum.

Head&Shoulders Şampuan : Kaşıntıyı ve kepeği çok güzel engelliyordu ama saçlarımı daha hızlı yağlandırması tüm güzel etkisini bertaraf etti. Ne yapsam bilemedim.
Gliss Sıvı Saç Kremi : Kokusu, verdiği yumuşaklığı ben bu saç kremini çok sevdim. Tekrar almayı planlıyorum.
Loreal Elseve Arginine Direnç : Ve yazının tek çöpe gideni. Aldım ama doğru düzgün kullanmadım. Bozulmuş olabilir. O yüzden çöpe gidiyor.

Evet benim biten ürünlerim bu şekildeydi.
Sıra yeni ürünlerde :)

10 yorum:

  1. Çok güzel birçok ürün bitirmişsin tatlım, Diadermin yüz yıkama jelınin yeşil çaylı olanından var bendede, aynı şekilde jölemsi yapısı ve zor köpürmesi birde bendekinin çimen çimen kokması baydı iyice :D Ayak scrubı kullanmayı neden bırakacaksın? Bende sık sık kullanıyorum merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atak scrubına ayak alışınca olmadığında sertleşıyor topuklar. Sürekli yanımda taşımak istememem ve oriflameden her zaman alamamam sıkıntı oluyor. Arada bulursam alacağım ama illaki almam lazım diye bakmıyorum artık :) yoksa sevmediğimden değil :)

      Sil
  2. Ne çok şey bitirmişsiniz:)
    Eclat Woman, not ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) darısı diğer ürünlere.

      Sil
  3. Nivea Duşta Vücut Kremi benimde almak istediğim bir ürün. :)

    YanıtlaSil
  4. vayy baya ürün bitirmişsin bende bitenleri topluca atmayı ve bitenler yazısı yazmayı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topluca atmak inanılmaz bir rahatlama sağlıyor. terapi gibi :)

      Sil
  5. Colgate in agiz suyu 1000 ml suan 10tl A101 marketlerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bakayım ona :) haber verdiğin için teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...