16 Mart 2014 Pazar

Neutrogena Besleyici Bakım Kremi


Merhabalar,
Bugünkü konuğumuz Neutrogena'nın Besleyici Bakım Kremi.
Bir süredir sıklıkla kullandığım bu kremi artık size anlatma vakti geldi diye düşünüyorum.

Lacivert bir kabı olan 200 ml lik bu krem aslında daha çok kuru ciltlere yönelik.
Kışın rüzgarlı Avcılar soğuğunda benimde cildim epey kuruyor.
Özellikle bacaklarımda pul pul bir görüntü oluşabiliyor.
Bu yüzden de bu kremi kullanmayı tercih ediyorum şimdilik.

Banyodan sonra sıcak suyum oluşturduğu kuruluğu ve hafif gerginliği alıp rahatlattığı doğrudur.
Sürdükten sonra cildim yumuşacık oluyor.
Yapış yapış bir his bırakmıyor ve kolay emiliyor.
Kıyafetleri giymek için illa ki beklemeye gerek yok.

Yüzüm için kullanmadım hiç.
Yüzde iyi sonuç verdiğini Sevgili Görkem abladan öğrenmiştim.
Aslında ondan görüp merakla aldığımı da söyleyebiliriz :)

Neutrogena aslında bir J&J markası.
İçindekileri çekmeye çalıştım ama çok da net değil doğrusu.
İçinde metilparaben ve propilparaben var.
Parabenin basit bileşen hallerinin zararına dair çok bilgim yok ne yazık ki.

Krem kıvamlı bir yapıya sahip.
Öyle sürerken akma derdi yaşamazsınız.
Bunun yanında yoğun yapısı emilmesini zorlaştırmıyor haberiniz olsun.

Bakalım bunların yanında sürdükten bir gün sonra yumuşaklığı kalsa da hani cildinizi kaşıyınca beyaz bir iz çıkar ya bacaklarımda o iz oluşuyor.
Ama ben kokusunu, yapısını, verdiği yumuşaklığı seviyorum.
Ayrıca çabuk da bitmiyor, uzun süre gidiyor krem.
Ben denemenizi isterim doğrusu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...