3 Mart 2014 Pazartesi

Okudum Bitti # 31 Zaman Yolcusunun Karısı


Yeni bir kitap yorumundan herkese merhaba,
Bugünkü konuğum Zaman Yolcusunun Karısı.

Kitap Adı : Zaman Yolcusunun Karısı
Yazar : Audrey Niffenegger
Yayınevi : Epsilon
Baskı : 2009

Bu kitabın filmini görmüştüm ben ama sadece bir kaç dakikalık bir kısmını.
Filmi varsa kitabını okuyup öyle tamamını izleyeyim dedim.

Filmde gördüğüm Henry-Eric Bana ve Clare-Rachel Adams şeklinde gözümde canlandırıp okudum.


Kitap zaman yolcusu olan Henry'nin Clare ile karşılaşması ve yaşadıkları üzerine kurulu.
Adam zaman yolcusu olunca sürekli bir geri dönüşler-ileri gidişler söz konusu.
Bu durum biraz kafamı karıştırdı.
Bunun yanında Clare'in Henry'e duyduğu aşk ve yıllarca görüşmeleri, beklemeleri etkileyiciydi.

Bir de Henry'nin Clare ile ilk tanışması var ki komik geldi bana.


Bunların yanında Clare'in ne istediğini bilen tavrı, Henry'nin yaşadığı zorluklarla baş etme yolları dikkat çekici.
Daha fazla konuşursam Spoil vereceğim iyice.
Filmi izlediyseniz kitabı es geçme ihtimaliniz var ama.
İzlemediyseniz bir şans verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...