11 Mart 2014 Salı

Okudum Bitti #32 Beni Bırakma



Kitap Adı : Beni Bırakma
Yazar : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2013

Bir FMA kitabı ile daha karşınızdayım.
Elime alıp da sayfaları yutarak okumak ayrı bir zevk gerçekten.
Basılı kitap her zaman benim için bir adım önde.

Beni Bırakma'da ana karakterlerimiz Akın ve Gamze bu kez.
Gamze dünyaca ünlü bir model. 
Model olmak için küçük yaşta evden kaçmış ve yaşadığı zorluklar onu buzlar kraliçesine dönüştürmüş.
Ve sevdiği erkek uyuşturucudan hapse girince onun için Elazığ'a kadar gidiyor.
Akın ise gece mavisi gözlere sahip, uzun siyah saçlı, hapisten yeni çıkmış bir adam.
Hem de Elazığ hapishanesinden.

Bu ikili Elazığ'da karşılaşıyorlar.
Gamze Akın'ı arabasına aldığında başına gelecekleri tahmin etmemiştir muhakkak.
İstanbul'a kadarki 4 günlük yolculukta onları bekleyenler ise ikisinin de aklına gelecek türden değil.

Buz gibi bir kadın bu yakışıklı adamın gülümsemesinin sıcaklığı ile çözülecek mi dersiniz?
Peki Akın kendi iradesinin sınırlarını nereye kadar zorlayabilir?
Bunları kitabı okuyunca öğrenebilirsiniz.

Düşününce şimdilik en sevdiğim ikili Gamze ve Akın oldu.
Ben Akın'ı ayrı bir sevdim.
Hatta düşünüyorum acaba Akın mı daha iyi yoksa Doğan mı?
Bu sorunun cevabı biraz zor sanki :)
Gamze ise saflığı ile bazen beni etkiledi bazen çok sinir etti. Dövesim geldi.

Benim yine alıp okuyun diyeceğim bir FMA kitabı oldu.
Bu arada uyarıyı unutmayayım +18 sayfalar mevcut.
Demedi demeyin sonra.

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...