23 Mart 2014 Pazar

Okudum Bitti #34 Küller

Merhabalar,
Bir kıyamet senaryosu kitabı ile karşınızdayım.
Kıyameti getiren ise bu kez Elektromanyetik Darbe yani EMD.
Kitap Adı : Küller
Yazar : Ilsa J. Bick
Yayınevi : Dex
Baskı : 2011

Alex, beynindeki tümör ile olan savaşında zor bir aşamaya gelmiş genç bir kızdır.
Anne ve babasını kaybetmiş, üzerine beyin tümörüne yakalanmıştır.
Yanına aldığı değerli bir yükle ormana doğru yola çıkmıştır.
Yolda küçük bir kız ve dedesi ile karşılaşır.
Kısa bir sohbetin geçtiği anda olanlar olur.

Bir anda gökyüzü kuşlar ile kaplanır.
Ve korkunç bir baş ağrısı ile yere yığılmadan önce gördüğü son şeyler dedenin korkunç ölümüdür.
Uyandığında yaşayacağı şeyleri hayal bile edemeyecektir.

EMD'nin vurduğu her yerde yetişkin yaş aralığındaki insanlar genellikle ölmektedir.
Daha genç olanlar ya sağ kalmakta ya da değişim geçirmektedir.
Değişimden kastımız yamyama dönüşen gençlerdir.
Ve yaşlılar da sağ kalmaktadır ama başka türlü değişerek.

Alex çok zor günler geçirecek hayatta kalma savaşı verecektir.
Artık düşman tümörle sınırlı değildir.
Ve yalnız da değildir.

Bu kitabı okurken sağlam bir mide gerektiğini baştan söyleyeyim.
Yazar öyle bir anlatmış ki gözümde canlanan sahneler benim bile arada midemi kaldırdı.
Ve bu kadar etkileyici bir hayal gücüne resmen hayran kaldım.

Kıyamet senaryolarını siz de benim gibi seviyorsanız okuyabilirsiniz.
Özellikle bu kitabın sonunda acaba ne olacak diye diken üstünde bitiriyorsunuz.
Ama tekrar söylüyorum, midenize dikkat edin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...