25 Mart 2014 Salı

Okudum Bitti #35 Gölgeler

Merhabalar,
Bir kitap yorumu ile daha karşınızdayım.
Kitapları okuyorum yorumları kalıyordu, artık açığı kapatmak istiyorum.

Kitap Adı : Gölgeler,
Yazar : Ilsa J. Bick
Yayınevi : Dex
Baskı : 2012

Alex'in başına gelmeyen kalmadı bir önceki kitapta.
Ama bu sefer yaşayacakları eskiyi aratacak cinsten.
İçine düştüğü kasabadan kurtulma isteği başına olmadık işler açacak.
Ve büyük bir kabusuyla yüz yüze gelecek.

Öğreneceği gerçekler ile iyi ile kötünün sınırları iyice silikleşecek.
Hayatta kalmak için, başkalarının canını korumak için verilen kararlar her zaman herkes için faydalı olmayabilir.
Peki sen olsan ne yapardın Alex?
Başkalarını yargılamadan önce bence bir kez daha düşün.

Bu arada kayıp kararkterlerimize merhaba deyin.
Daha fazla ölüm, daha fazla vahşilik yer alıyor bu kitapta.
Yeni aşklar da araya serpiştirilmiş.

İlk kitapta da yaptığım uyarıyı tekrarlıyorum.
Aman midelere dikkat.
Yemek üzerine okunması sağlıklı değildir, aç karnına tüketin.
Ben yemekten sonra bazı sahnelerin olduğu sayfaları okuma hatasına düştüm :)
Aman aman deyim.

Ayrıca yazarın kalemi yine hayretler içinde bırakıyor.
Ve okumanızı tavsiye edebilirim.

Evet bir yorumun daha sonuna geldik şimdilik.
Sonraki kitaplarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...