19 Mart 2014 Çarşamba

Okunacak Listemin Şu anki Hali


Merhabalar,
Bir süre önce bir okunacak listesi ile karşınıza gelmiştim.
Önce bu listeyi okuyacağım demiştim.
Listeden şu ana dek 7 kitabı okudum.
Bunun yanında Bahar Şenliği sayesinde yeni bir liste daha oluştu.
O listenin de bir çok kitabı okunacak listemde olan kitaplardan.
Tabi yeni kitaplar da eklendi listeye.
Şimdi son durumu sizinle paylaşmak istedim.

Okunacaklar Listem
  1.  Beni Bırakma - Fatih Murat Arsal 
  2. Nefretten Sonra - Fatih Murat Arsal 
  3. Saklı Gerçeklik - Brian Greene 
  4. Beni Aşka İnandır - Julianne MacLean 
  5. Aşkın Kollarında - Julianne MacLean 
  6. Aşk Gelince - Julianne MacLean 
  7. Altın Oran ve Fibonacci Sayıları - Richard A. Dunlap 
  8. Şu Çılgın Türkler Kıbrıs - Turgut Özakman 
  9. Zaman Yolcusunun Karısı - Audrey Niffenegger 
  10. Kitap Hırsızı - Markus Zusak 
  11. Aşk Yolunda Adım Adım - Ceyda-Emrah Altuntecim 
  12. Ölülerle Konuşmak - Harry Bingham 
  13. Yaban Avı - C. E. Murphy 
  14. Küller - Ilsa J. Bick 
  15. Gölgeler - Ilsa J. Bick 
  16. 2050 - David Passig
  17. Jane Eyre - Charlotte Bronte 
  18. İkna - Jane Austen
  19. Aşk Adında Hayat - Michael Lee West
  20. Gölgelerin Ressamı - Esteban Martin
  21. Perakende İnovasyon - Salih Keskin 
  22. İnovasyon Nasıl Yapılır? - Salih Keskin 
  23. Yemin - Fatih Murat Arsal 
  24. Zor KocaFatih Murat Arsal 
  25. Menekşe Kokulu Hikayeler - Ender Haluk Derince 
  26. Dokuza Kadar On - Özdemir Asaf
  27. Sultanı Öldürmek - Ahmet Ümit
  28. Sarnıç - Sait Faik Abasıyanık
  29. Sona Kalan - Tess Gerritsen
  30. Zihinsel Şifa - Muhammed Bozdağ (okuyorum)

2 yorum:

  1. turgut özakman şu çılgın türkler kıbrıs kitabını hiç duymadım neden ki?şimdiye kadar ilgimi çekmediğinden senırım artık en kısa zamanda edinmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bilinen bir kitap değil ne yazık ki. Ben Turgut Özakman'ı takip ederken fuarda haberim olmuştu da almıştım. Ve çok güzel olduğuna içgüdüsel olarak eminim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...