5 Mart 2014 Çarşamba

Pantene Argan Yağlı Elixir


Merhabalar,
Bugün size Pantene'in argan yağlı elixirini anlatacağım.
Yazın aldığım bu ürünü uzun süredir kullanıyorum.

Ürün 100 ml lik şişede pompalı bir kapağa sahip.
İçinde argan yağının olduğu söyleniyor ama gerçek argan yağının fiyatı düşünülünce epey az olduğu anlaşılabilir bence.

Arkasındaki yazı ancak bu kadar görülebiliyor.
İdare edeceğiz artık.

Saçlarımın dipleri yağlı iken uzadıkça uçları kuruyor ve kırılıyor.
Uzun süredir kullandığım bu ürün bana kırıkları azalttı gibi geldi.
Çünkü saç kestirme aralığım uzadı, daha az kırık oluşuyor.

Haftada bir kez kurutmadan sadece bunu boy ve uçlara direk  kullanıyorum.
Onun dışında kuru gibi gördüğümde kullanmaya devam ediyorum.
Hem çok güzel kokuyor hem yumuşacık oluyor.

Bunların yanında fiyatının 14 tl civarı olması avantajlı 100 ml için.
Avon'un 30 ml lik saç serumu ile karşılaştırınca 7-8 tl yi ona vermektense 14 tl yi bu ürüne vermek daha mantıklı.

Ayrıca rahatlıkla bulunabilmesi de ayrı bir güzel.
Ben kesinlikle bir deneyin diyorum.
Sizin saçınıza da iyi gelirse güzel bir ürün kazanmış olursunuz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...