7 Mart 2014 Cuma

The Balm Instain Houndstooth Allık

Merhabalar,
Kadınlar Günü'nün kapıya dayandığı şu günlerde The Balm'dan hala almamış olup allık düşünenlere bir fikir versin ve yorumumu da yapmış olayım diye bu yazıyı hazırlamak istedim.
The Balm allıkları çok meşhur ve bir sürü yazı yazıldı hakkında.
Ben biraz geç tanıştım ve çok sevdim.
Bendeki Houndstooth.

Allığın ambalajı dergi kapağı ayarında. Bu da benim çok hoşuma gidiyor.

Arka kısmında içindeki maddeler de mevcut.

Allığın aynı görüntüye sahip bir dış kabı bir de kendi ambalajı var.
İç içe geçirince çantada açılması da zorlaşıyor.

Kendinden aynalı ve kabı mıknatıslı.
Kapatınca kolay kolay kendiliğinden açılamaz.
İçinde de yeterince fazla allık malzemesi var.

Gül kurusu rengine sahip bu allık benim gözüme çok doğal ve hoş görünüyor.
Tenimdeki duruşu da tam benlik.
Bol bol kullanmıyorum ki pigmentli olduğu için fazlası sırıtıyor.
Bunun yanında sürerken tozutma sıkıntısı yaşamıyorum.

Bileğimin iç kısmındaki duruşu yukarıdaki gibi.

Yanağımda ise işte böyle doğal sağlıklı bir renk veriyor.
Açık ten rengine sahipseniz bu allık doğru sürüşle harika olacaktır.

Ben makyaj bazı kullanan biri değilim.
Fondoten, bb krem de kullanmıyorum.
Sürünce direkt tenimdeki duruşu ve kalıcılığı ortaya çıkıyor.

Kalıcılığından özellikle bahsetmek istiyorum.
Çünkü direkt tenime uygulayınca kalıcılığı çok fazla olmuyor.
Bir kaç saat sonra kayboluyor sanki.
Arada tazelemek gerek.

Belki başka bir The Balm allığı daha alabilirim.
Ki bundan ablama da alacağım indirimde.

Evet bugünlük de bu kadar.
Sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...