31 Mart 2014 Pazartesi

Yves Rocher Nemlendirici Etkili Yüz Yıkama Jeli

Merhabalar,
Bugün size uzun süredir kullandığım bir yüz yıkama jelini anlatacağım.
Bu ürünü Yves Rocher'ın internet kampanyalarından birinden almıştım.
İyiki de almışım.

Nemlendirici etkiye sahip Yves Rocher'ın bu yüz yıkama jeli 125 ml lik bir ürün.
Bu ürünün içeriğinde Akçaağaç özsuyu ile organik Hammelis suyu varmış Yves Rocher'ın dediğine göre.
Cildin nem dengesini ve yumuşacık olmasını sağlıyormuş.
Peki sen neler deneyimledin derseniz;
Ben kullanırken yüzün gerçekten yumuşacık, bebek cildi gibi oluyor.
Yüzümde herhangi bir kuruluk ve sivilcelenme yapmıyor.
Ve makyajımı(allık) çıkarmakta da marifetli.

Arkasındaki Türkçe yazı bu şekilde.
Sabah akşam kullanılması öneriliyor.
Ama ben özellikle akşamları kullanıyorum.

İçerik listesi de yukarıdaki gibi.

Cildime verdiği tazelik hissi ve o muhteşem kokusu beni benden alıyor.
Bittiğinde 20 tl verip tekrar almayı bile düşünüyorum ki o kadar beğendim yani.

Diadermine'nin hihg tolerans serisinden bir yüz yıkama jelim daha var.
Ama kendisi pek işe yaramadığı için akşam yüzümü iyice temizlemek için birebir oluyor.
Köpürtmeyi her ne kadar başaramasam da yıkama kolaylığı bir o kadar basit.
Gerçekten tekrar alınası bir ürün.
Hatta seri olarak kullanmak normalde daha mantıklı olacaktır.
Uzun süre de gittiğini söylersem ikna olabilirsiniz :)

Evet şu an kendisi favorim ve sonuna dek kullanmayı ihmal etmeyeceğim.



2 yorum:

  1. İlk kez gördüm bunu. *.* Eczanelerde falan vardır herhalde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher satan yerlerde bulabilirsin o yüzden eczaneler konusunda fikrim yok ne yazık ki...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...