17 Nisan 2014 Perşembe

Diadermine High Tolerans Yüz Temizleme Jeli

Merhabalar,
Bugün size ne yazık ki hiç beğenmediğim bir ürünü anlatacağım.
Diadermine High Tolerance serisinden yüz temizleme jeli.

Pompalı şişede 200 ml lik bir ürün kendisi.
Jel kıvamında olduğu için ne akma yapıyor ne kaskatı kalıyor.
Orta karar yani.

Yazılar inşallah okunuyordur.
Normalde bu ürün hassas ciltler için üretilmiş, kızarma, alerji, yanma tarzı etki yapmayan bir ürün olarak lanse ediliyor.
Ben niye aldım derseniz itiraf ediyorum yanındaki toniği ile daha indirimli olduğu için aldım.
Yalnız yüz yıkama jeli sandığım ve öyle olduğu söylenen bu ürün aslında yüz temizleme jeli.
Yani bildiğimiz makyaj temizleyicilerin jel formu imiş.
Tabi ben bunu şişenin sonlarına geldiğimde öğrendim.

Gelelim pamuk ipliğine.
Yüz yıkama jeli olarak kullanıldığında ne yüzü adam gibi temizliyor, kirleri çıkarıyor ne de köpürüp temizlik hissi sağlıyor.
Sadece gül kokuyorsunuz bir miktar.
Temizlemiyor derken yüzümü yıkayıp tonik ile sildiğimde her şey duruyordu aynen yüzümde.
Ayrıca biraz gerginlik bile yaptı.

Makyaj temizleme amaçlı kullandığımda ise yapış yapış bir his bıraktı bende.
Temizlediğine yine inanmadım ı-ıh.
Böyle benim kötünün de kötüsü bir deneyim yaşadığım bir ürün oldu.
Memnun olan yok mu var ama ben onlardan değilim.
Kullanmak ister misiniz tercih sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...