12 Nisan 2014 Cumartesi

Okunacak Listem ve Güncellemesi


Merhabalar,
Bir kitap sevdalısının istediği kitapları indirimde görünce kendini kaybetmesi gayet normal değil mi?
Ben de yine o zamanlarımdan birini yaşıyorum.
D&R indirimleri ile coştum ve okunacak listem yine uzadı.
Ama bu kez okuduklarımı ayrı listede okunacaklarımı ayrı listede göstereceğim.
Böylece 7 Şubat'tan beri kaç kitap bitmiş daha rahat görebilirsiniz.

Okuduklarım
  1. Beni Bırakma - Fatih Murat Arsal 
  2. Nefretten Sonra - Fatih Murat Arsal 
  3. Beni Aşka İnandır - Julianne MacLean 
  4. Aşkın Kollarında - Julianne MacLean 
  5. Aşk Gelince - Julianne MacLean 
  6. Zaman Yolcusunun Karısı - Audrey Niffenegger 
  7. Yaban Avı - C. E. Murphy 
  8. Küller - Ilsa J. Bick 
  9. Gölgeler - Ilsa J. Bick 
  10. Menekşe Kokulu Hikayeler - Ender Haluk Derince 
  11. Zihinsel Şifa - Muhammed Bozdağ 
  12. Sarnıç - Sait Faik Abasıyanık


Okunacaklar Listem
  1. Saklı Gerçeklik - Brian Greene 
  2. Altın Oran ve Fibonacci Sayıları - Richard A. Dunlap 
  3. Şu Çılgın Türkler Kıbrıs - Turgut Özakman 
  4. Kitap Hırsızı - Markus Zusak (okuyorum)
  5. Aşk Yolunda Adım Adım - Ceyda-Emrah Altuntecim 
  6. Ölülerle Konuşmak - Harry Bingham 
  7. 2050 - David Passig
  8. Jane Eyre - Charlotte Bronte 
  9. İkna - Jane Austen
  10. Aşk Adında Hayat - Michael Lee West
  11. Gölgelerin Ressamı - Esteban Martin
  12. Perakende İnovasyon - Salih Keskin 
  13. İnovasyon Nasıl Yapılır? - Salih Keskin 
  14. Yemin - Fatih Murat Arsal 
  15. Zor Koca - Fatih Murat Arsal 
  16. Dokuza Kadar On - Özdemir Asaf
  17. Sultanı Öldürmek - Ahmet Ümit
  18. Sona Kalan - Tess Gerritsen
  19. The Magic - Rhornda Byrne
  20. Thanatos - Larissa Ione
  21. Cehennem - Jamie McGuire
  22. Beynimdeki Yangın - Susannah Cahalan
  23. Eğer Yaşarsam - Gayle Forman
  24. Sen Gittiğinde - Gayle Forman
  25. Veba Yılı - Jeff Carlson
  26. Veba Savaşı - Jeff Carlson
  27. İlk Son Öpücük - Ali Harris
Evet son durum budur.
Ama yine de kitaplarımın her birini ayrı seviyorum ki :)

2 yorum:

  1. Benim de upuzun bir okunacaklar listem var da vakit bulabilsek keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap çok vakit yeterli değil :) kesinlikle

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...