11 Nisan 2014 Cuma

Oriflame Silk Beauty Soothing Vücut Losyonu

Merhabalar,
Bugünkü konuğumuz Oriflame Silk Beauty Smoothing Vücut Losyonu.
Bu losyonu uzun süre önce almıştım.
Katalogda bu ürün için epilasyon ve ağda sonrası vücudu rahatlattığı, pürüzsüzleştirdiği ve tüylerin geç uzamasını sağladığı yazıyor.
Son bir kaç ayda düzenli kullanınca etkisi hemen fark edilmeye de başladı.

Ürün 200 ml lik bir şişede geliyor.
Kıvamı oldukça akışkan ve ters çevirdiğinizde elinize istediğiniz kadarını rahatlıkla alabiliyorsunuz.

Bilen bilir birçok kişide ağda sonrası bacaklar kızarır ve pütür pütür olur.
Yanma ve kaşıntı da çabası.
Bu ürünü ağda ya da epilasyondan sonra yıkanıp çıkınca masaj yaparak uyguluyorsunuz.
Bu işlem kaşıntı ve yanmayı azaltıyor.
Kızarıklıklar kayboluyor.
Ve inanılmaz ferahlatıcı bir his veriyor.
Düzenli olarak her gün olmasa da  2 günde bir kullanınca da (ben öyle kullanıyorum) bende tüylerin uzamasını geciktirdi.
Normaldeki uzama süresini 2 kat uzattı diyebilirim.
Şu an şişenin yarısındayım.
Bitene dek daha da etkili olur mu bilemiyorum, yaşayıp göreceğiz.
Bir de koltuk altını aldıktan sonra yine temiz koltuk altına az bir miktar sürünce gece oluşabilecek ter kokusunu ortadan kaldırıyor.
Bunu gündüz denemediğim için sabahtan akşama kadar da ter kokusunu engeller mi bilmiyorum, bunu açıkça söylemem lazım.

İçeriği ise yukarıdaki gibi ilgilenenler için.

Ben şimdilik bu üründen memnun kaldım.
Bittiğinde tekrar almayı da düşünüyorum.
Katalogda görürseniz bir şans verilebilir.

Evet bugünlük bu kadar, kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...