9 Nisan 2014 Çarşamba

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Maskesi

Merhabalar,
Ara ara görünüp kaybolmalarım devam ediyor biliyorum.
Bir türlü yazıları hazırlayamıyorum.
Genellikle sebebi fotoğrafları çekmeye ertelemem.
Bir sürü ürünü fotoğrafladım ve yazılarını hazırlıyorum.
İnşallah epey süre yazı gelecek :)

Evet bugünkü yazımız ile başlıyoruz.
Konuğumuz Yves Rocher'dan yıpranmış saçlar için onarıcı saç maskesi.
3 aya yakın süredir kullandığım maskemdir kendileri.
Doğum günümdeki indirim sayesinde tanıştık kendisi ile.
150 ml lik yuvarlak yassı bir kaba sahip bir maske.
Saçlarımın uçlarındaki sürekli kırılmalar nedeni ile bu maskeyi tercih etmiştim.
Organik Jojoba ve Karite yağlarını içeriyorken silikon ve paraben içermiyor.

Normalde haftada 2-3 kez dese de ben daha fazla kullanıyorum aslında.
Saçlarımın suyunu sıktıktan sonra yedirerek uyguluyorum ve 5 dk kadar bekletiyorum.
Ardından duruluyorum iyice.
Daha banyoda yumuşacık, ipek gibi elimden kayıyor saçlarım.
Kuruttuktan sonra da yumuşaklık devam ediyor.
Ayrıca parlaklık veriyor ve ağırlık yapmıyor.
Kokusu ise bir harika.
Hafif yapay durmayan bir kokuya sahip.
Bu maskeyi kullanırken saç uçlarımın daha geç kırıldığını fark ettim.
Kırılmıyor değil ama daha uzun süre dayanıyorlar.
Hele ki son kestirmemden sonra gayet iyi durumdalar hala.
Ve uzun süredir kullanmama rağmen hala bitmedi.
Bu ayı da çıkaracak gibi, bereketli bir ürün.
İndirimli zamanlarda alınabilecek güzel bir maske bence.
Bir şans verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...