3 Mayıs 2014 Cumartesi

Alışveriş (Rossmann- Oriflame ve Diğerleri :))


Merhabalar,
Günün 2. yazısı ile karşınızdayım.
Bugün sevgili Gizem'in Saksısı ve Pollyanna Makyaj Aleminde bloglarının sahibelerinin yayınları sayesinde haberimin olduğu İstanbul Forum'da açılan Rossmann'daki indirimlerden yararlanmak adına oradaydım.
Bir sürü şeyi çok uyguna aldım ve bu yayını hazırlamak istedim.
Yazmışken diğer alışverişlerimi de ekleyeyim dedim :)

Önce Rossmann ile başlıyoruz.
Loreal Skin Perfection Nemlendirici 16,11 tl.
Garnier Saf ve Temiz 3 ü 1 Arada 8,59 tl.
Garnier Saf ve Temiz Tonik 8,59 tl.
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 9,09 tl
Garnier +50 Faktör Güneş Koruyucu Krem 9,09 tl.
Maybelline Clossial Go Extreme Maskara 8,99 tl.
Golden Rose Mat Oje 4,72 tl.

Bu alışverişte tam da istediklerimi aldım. 
Özellikle maskarayı o fiyata görünce sevinçten havalara uçtum.

 Şimdi de geri kalan alışverişlerime gelelim.

Oriflame The One Serisinden maskara, kapatıcı ve krem farların her biri 12,9 tl.
Kullandıkça yazıları gelecek :)
Oriflame Duş jeli 7,90 tl.
Maybelline Color Tattoo Krem Far - On and On Bronze 14 tl. Sonunda kavuştum bu fara :)
Benri Oje Temizleyici 2,50 tl.

Evet tüm alışverişlerim bu kadardı.
Kendinize iyi bakın :)

10 yorum:

  1. İyi günlerde kullan Cansu :)
    Teşekkür ederim yazında bana da yer verdiğin için :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ayrıca haberimin olmasını sağladığınız için de teşekkür ederim.
      Ve rica ederim. Sizin sayenizde gerçekleşti Rossmann alışverişim :)

      Sil
  2. Oriflame The one serisini bende çok merak ediyorum, yorumlarını bekliyorum canım iyi günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk izlenimlerim iyi yönde şu an seri için :) teşekkür ederim.

      Sil
  3. güle güle kullan tatlim, benimde alisverise gidesim geldi simdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler gününe alacak sadece 2 parçam kaldı :) insan böylesini bulunca iyi oluyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  5. İndirimden yararlanmana çok sevindim canım :) hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...