1 Mayıs 2014 Perşembe

Bitirdiklerim #9


Merhabalar,
Bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım.
2 aydır felan birikti ürünler, poşet taşmak üzereydi.
Yazısının vakti geldi de geçiyordu.

Hadi başlayalım.
Yves Rocher Duş Jeli : Yok böyle güzel bir koku dedirten harika bir duş jeli. Azıcığı bile köpürüyor ve güzel temizliyor. Tekrar alınası bir duş jeli.
Oriflame Yüz Scrubı : Küçücük tanecikleri ve bıraktığı gıcır gıcır hissi ile sevdiğim bir üründü. Ama artık nadiren peeling, scrub kullandığım için almayacağım.
Rexona Deodorant : Sıktığım anda kokusundan kaçasım gelen, hiç bir işe yaramayan bir ürün. Ne ter kokusuna ne terlemeye etkisi var. Hatta ben de ter kokusunu ağırlaştırdı bile. Görünce köşe bucak kaçıyorum.
Signal Expert Protection Diş Macunu : Tadı başlarda garip gelse de sevdiğim bir diş macunu oldu. Çok da güzel köpürüyor ve dişlerde temizlenmiş hissi veriyor. Alınabilir.
Perlodent Ağız Bakım Suyu : Küçük boyunu almıştım, iyi ki öyle yapmışım. Hiç hoş bir tadı yok ve bence işe yaramıyor. Dibindekini döktüm hatta.
Rival De Loop Soyulabilen Maske : Bu maske iyi miydi kötü müydü çözemedim. Sürerken sanki uhu sürüyor gibi bir his oluşturuyor ama soyunca yumuşacık yapıyor cildi. Sürerken gözlerimi yaşartan bu maskeyi bir daha almam.
Rival De Loop Nemlendirici Maske : Bu maske de nemlendirici işlevi görüyordu ve bence nemlendiriyordu da ama kullanırken yüzümü biraz yaktı. Yine almam.

Bepanthen Ampül : Uçakta 2 tanesi şehit düştü kalan ikisi de sinemaki kürüne harcandı. Kür tamamlanana dek kullanmaya devam.
Maybelline Ruj : Milattan kalma, bozulmuştur diye atıyorum.
NYC Sky Rise Maskara : Uzatma etkili bu maskara uzatırken kirpiklerimi yapıştırıyordu ama kullandım ve bitti.
Maybelline The Falsies Flared Maskara : İsmini yazana dek öldüm burada :) Güzeldi, işlevlerini sonuna dek yapıyordu. Yazısı blogda mevcut. Eğer maskara stoğum erirse alabilirim tekrar.

Lilibe Disk Pamuklar : Bu markayı seviyorum. Kalınlıkları ve yumuşaklıkları tam benlik. Yine alındı.
Isana El Sabunu : Güzel ve hafif kokulu bir el sabunuydu. Sevilerek kullanıldı ve bitti.
Benri Makyaj Düzeltme Çubukları : Yine sevilerek kullanıldı, bitti ve yenisi açıldı.
Hoops Makyaj Temizleme Mendilleri : Pek bir işe yaramayan bu mendiller de bitti. Tekrar almam.
Islak Havlular : Günlük işlerde kullanıldı ve bittiler.

Evet bitenler şimdilik bu kadar.
Kendinize iyi bakın :)

2 yorum:

  1. Aaahh ahh benim bitenler yazılarımda da renkli kozmetik urunleri olabilecek mi acaba :) Yerine yenileri gelsin vanım en kısa surede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara dışında ben de renkli kozmetik bitirmek çok zorlanıyorum. Daha baştan sona bir ruhu bitiremedim :) yeni güzellikler almaya ise çok yakınım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...