7 Mayıs 2014 Çarşamba

Diadermine Gözenek Temizleyici ve Canlandırıcı Tonik


Merhaba herkese,
Tonikler konusunda bu aralar biraz dertliyim.
Yeni bir tonik arayışı içindeyim.
Bu tonik de normal arayışımda aldığım ama umduğumu bulamadığım bir ürün olarak yerini aldı.
Dertli bir başlangıç oldu değil mi?

Gelin Diadermine'in bu toniği üzerine konuşalım.
Gözenek temizleyici ve canlandırıcı tonik diye geçen bu arkadaşı sıkılaştırma etkisi nedeniyle almıştım.
Bir türlü gözeneklerimi küçültemedim gitti.
200 ml lik ürün yavruağzı renkte bir şişeye ve sıvıya sahip.
Tüm cilt tipleri için diyor.
Benim T bilgem yağlı gerisi normal yani karma bir cildim var.
Buna göre alsam iyi olacak artık.

Arka yazısı görünsün diye büyüttüm resmi iyice.
İçindekiler de görülüyor bu sayede.

İzlenimlerime gelirsek,
Sıkılaştırma ya da pürüzsüz bir cilt sağladığına inanmıyorum.
Öyle bir etki yaşamadım.
Pamukla sürdüğümde ilk anda bir ferahlık oluyor ama ardından yüzümde bir ısınma oluyor ilginç bir şekilde.
Kokusu hafif ama benlik değil.
Azıcık da yapışkanlık bırakıyor şeklinde bir his oluşturdu.
Tek iyi tarafı ise evet gözenekleri temizliyor.
Yüzümü yıkasam da kir kaldıysa hepsi pamuğa çıkıyor.
Temizlemesi bakımından sevdim sadece.
Ama diğer özelliklerinden dolayı ben tercih etmem.

Eğer kullandığınız ve gerçekten iyi dediğiniz bir tonik varsa tavsiyelere açığım.
Özellikle gözenek küçültücü olarak :)

Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. dr perriconenin md high potency evening repair adlı serumu gözenek küçültme için çok etkili bir ürün yaklaşık olarak 59 ml kadar fiyatı 300lere kadar çıkıyor eczanelerde bulabilirsiniz ayrıca dr perricone en çok ödül alıp en iyi ürünler çıkartan biri amerikada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin ürünü bir araştırayım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...