12 Mayıs 2014 Pazartesi

Essence Stays No Matter What Eyepencil & Shadow 05 Cute Cooper

Merhaba,
Kalem farlar çıktı diğer farların tahtı ciddi anlamda sarsıldı bence, ne dersiniz?
Kullanım kolaylıkları, kalıcılıkları ve fonksiyonellikleri ile benim baş tacım oldu bu kalem farlar.

Bugün ise Essence'in kalem farlarından 05 Cute Cooper ile birlikteyiz.
Mini Cooper gibi bir çağrışım uyandırıyor ismi.

Özellikle kahve, bakır ve morumsu makyaja taktığım bu aralar girdiğim bir Gratis'te görüp vurulduğum bir far oldu kendisi.
Kalem far olması ise almamak için kendimi tutma girişimlerimi boşa çıkardı.

Yumuşacık bir sürüme sahip olan kalem farımız 2,65 gr lık.
Rengini vermesi için bastırmaya gerek yok , o dünden gönüllü sizi memnun etmeye.
Evet itiraf ediyorum aşk yaşıyoruz :)

Rengini nasıl tarif etsem bilemedim.
Bronz/kahve olması gerek.
Rengi tam fotoğraftaki gibi ayrıca.

Ben bu kalemi daha çok daha koyu bir kahve ile kombinliyorum.
Gözde inanılmaz güzel duruyor.

Dediğim gibi sürüşü kolay ve yumuşacık.
Çıkarmak için gözlerinizi ovuşturmanız gerek yoksa kalıcı ve sabitleniyor. 
Üzerinde 16 saate kadar kalıcı, waterproof yazıyor.
Ben bazen alt kirpik diplerime sürüp dağıtıyorum ve akma sıkıntısı yaşamıyorum.
Alt ya da üst akşama dek gözde kalıyor.
Herhangi bir alerjiye sebep olmadı.

Kalemtraş ile açmadan önce buzlukta bekletirseniz sorunsuz açılacaktır.
Tüm kalemlere bu yöntemi uyguladığınızda daha kolay ve ziyan olmadan açıldıklarını göreceksiniz.

Sizin sevdiğiniz kalem farlar hangileri?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...