5 Mayıs 2014 Pazartesi

Isana Üre İçeren El Kremi

Merhabalar,
Bugün size Rossmann'larda satılan Isana markasının bir el kremini anlatacağım.
El kremimizin özelliği üre içermesi.
Ürenin cilde çok iyi geldiğini duymuştum ve meraktan bu kremi aldım.

100 ml lik kremimiz tüpte satılıyor.
Tüpün dış dokusu nedense hoşuma gitti. 
Mat ve satenimsi bir ambalajı var.

İçeriğinde dediğim gibi üre ve ek olarak shea yağı var.
Ayrıca yukarıda göreceğiniz gibi pantenol ve bal mumu içeriyor.
Bunların hepsi özellikle kuru ellerde harika bir nemlendirme sağlıyor.
Kremi sürdüğünüzde elleriniz o kuru, pütür pütür yapısından yumuşacık, ipeksi bir hale terfi ediyor.

Emilimi ne yazık ki epey süren bir krem.
Bir de yağlı his bırakması gündüz kullanmayı zorlaştırıyor.
Ben bu yüzden gece yatmadan önce kullanıyorum.
Sabah kalktığımda ellerim yumuşacık oluyor.
Bu kış krem sürmediğimde ellerim kuruyup derisi bile soyulmaya başladı.
O yüzden bu krem iyi geldi ellerime.
Gündüz de yine isana markasından papatya özlü olanı kullanıyorum.
İkisi bu kış kurtarıcım oldu.

İçeriğini merak edenler için de bu resmi koydum.

Evet ben akşamları kullanınca memnunum bu kremden.
Alıp almamak size kalmış.

Kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...