3 Mayıs 2014 Cumartesi

Okudum Bitti #36 Beni Aşka İnandır


Merhabalar,
Yeni bir seri ile karşınızdayım.
Amerikan Varisleri serisi Ephesus yayınlarından çıkan ve öncelikle 3 kız kardeşi anlatan bir seri.
Devamında yan karakterlere geçileceğini öğrendim ya bakalım.

Kitap Adı : Beni Aşka İnandır
Yazar : Julianne MacLean
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2013

Bugün ilk kitap Beni Aşka İnandır ve ilk kardeş Sophia ile başlıyoruz.
Sophia Wilson okyanusun karşı yakasından iyi bir evlilik için İngiltere'ye dek gelmiş bir genç hanımdır.
İngiliz gelenekleri ne kadar katı olabilir sizce?
Ben size söyleyeyim, tek kelime ile ölümcül.

Sophia kendine statüsü olan bir damat adayı için büyük bir çeyizle gelmiştir.
Çeyiz demek damatın hayatının kurtulması demektir.
Yani avcılar için avsın Sophia.
Annesi ise statü ister, statülerin farkını bile bilmeden.
Merak etme teyzeciğim bilmemen senin için daha iyi.

Sophia, Dük James'i gördüğünde öyle bir etkilendin ki tatlım kalp atışlarını yüzyıllar sonra duyabiliyorum.
Kendine hakim ol, sen bir hanımsın.
Hem Tehlikeli Dük'ü henüz tanımıyorsun.
Belki bilmediğin çok gizli ve tehlikeli gerçekler vardır.

James'in annesi olan teyzecim lütfen sen de biraz insaflı oluver.
O bir Amerikan, İngiliz değil.
Ve Amerikan dolarlarına ihtiyacın var hem de çok fena halde.

Sophia ve James bazı şeyleri oluruna bırakın.
Su akar yolunu bulur derler bizde.

Bu seri hem eğlenceli hem tarihi şeyler okumak isteyenler için birebir.
İlk kitaptan itibaren tavsiyemdir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...