9 Mayıs 2014 Cuma

Okudum Bitti #37 Aşkın Kollarında


Kitap Adı : Aşkın Kollarında
Yazar : Julianne MacLean
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2013

Şimdi size bir itirafta bulunacağım ve yorumuma öyle devam edeceğim.
Amerikan Varisleri serisinin 2. kitabı olan bu kitabı ben ilk kitap sanıp birinci sırada okudum.
Ve uzun süre de fark etmedim okurken.

Oh rahatladım :)

Evet Amerikan Varisleri serisinin 2. kitabı ile karşınızdayım.
Bu kez kurbanımız Clara.
Kurban diyorum çünkü İngiliz sosyetesi ve bürokrasisi Aman Allah'ım dedirtecek cinsten.
Bizim görücü usulümüzün daha sosyetik ve sert hali bana göre.

Clara, ablası Sophia'nın ardından iyi bir evlilik için Londra'ya gelmiştir.
Ve o gece bir davete katılacaktır ama yaşlı mürebbiyesi davetiyeleri karıştırır.
Kendilerini ise aslında genç ve evlilik yolundaki bir bayanın kesinlikle olmaması gereken bir davette bulur.
Tabi bir de tehlikeli bir beyin kollarında.

Zavallı Clara, Markis Seger Wolfe'nin kollarına düştüğün için sevinmeli misin üzülmeli misin emin olamadım bak şimdi.
Ah bir görüşte aşk çok tehlikelisin gerçekten.
Aşk önce arzu olarak hissedilirse vah vah size.

Clara, Markisten uzak durmalısın. Akıllı ol.
Markis lütfen çekiciliğinizi saf bir bayan üzerinde kullanmayınız.
Kendimi kaptırdım sanırım :)) Hi Hi.

Clara, hayatının en zor kararlarını verecek ve aklına mı kalbine mi güvenmesi gerektiğini bilemeyecek.
Bu kitabı okurken tarihin ilginç ve bazen katı sayfaları arasında gezineceksiniz.
Güzel bir seri gerçekten.
Okunası ve tadından yenesi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...