26 Mayıs 2014 Pazartesi

Oriflame Very Me Extendalash Maskara

Merhabalar,
ne zamandır yazı yazasım gelmiyordu ama artık yazmalıyım.

Bugün uzun bir aradan sonra yeni bir maskara yazısı yazıyorum.
Oriflame Very Me serisinden Extendalash Maskara.
Maskara hastası olduğum bir gerçek ve yeni maskaralar gördüğümde almamak için kendimi çok zor tutuyorum.
Bu maskarayı da kendime hakim olamadığım bir anda aldım :)

Bendeki pembe kapaklı olanı.
Bir de kırmızı kapaklısı var ama sanırım bu daha koyu bir siyah ona göre.
8 ml lik bu maskaranın görünüşü sade ama çok hoş geliyor bana.

Plastik fırçalar ile pek anlaşamasam da bu maskarayı sevdiğimi söyleyebilirim.
Sık ve kısa dişlere sahip.
Bu sayede küçük kirpikleri de yakalayabiliyor.

Fırçanın asıl özelliği ise her dişin ucu üçlü çatallardan oluşması.
Bu sayede kirpiklerin her birini yakalayıp boyayabiliyor.

Kıvamı neredeyse tim Oriflame maskaralarındaki gibi ıslak.
Bana daha hiç kuru oriflame maskarası denk gelmedi bir sürü kullanmama rağmen.
Zamanla kuruyacak mı derseniz sanmıyorum.
Belki biraz yoğunlaşır ama o kadar.

Gelelim etkilerine.
Ben bu maskarayı temel olarak hacim istediğim için aldım.
Hacim konusunda gerçekten başarılı çıktı.
Bunun yanında bir miktar uzatma ve kıvrıklık da sağladı.
Küçücük kirpiklerim özellikle 2 kat uygulayınca  hacimli ve göze çarpacak kadar güzel görünmeye başladı.
Fotoğraflar aşağıdaki gibi.
Hızlıca çekip ayarladım son anda kusura bakmayın.




Akma ya da dökülme gibi sıkıntılar da yaşatmıyor daha ne olsun.
Uygun fiyatı ile de denemeniz gerek dediğim bir maskara kendisi.
Ulaşma imkanınız varsa kaçırmayın.

Evet bu günlük de bu kadar.
Oriflame maskaraları hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...