10 Mayıs 2014 Cumartesi

The Balm FratBoy Allık


Merhabalar,
Bugün size elimden düşmeyen yeni allığımı anlatacağım.
Biliyorum çoğu insanda var bu allıktan ama ben daha geçtiğimiz Kadınlar Günü indiriminde aldım.
Hatta ablama almıştım da beğenince benim oldu :)

The Balm ürünlerinin bu ambalajlarına bayılıyorum.
İnsana eski zamanları hatırlatıyor.
Benim doğmamdan bile daha önceki zamanlar :)

Allığımız kendi ambalajının dışında bir de koruyucu karton ambalaja sahip.

Arkasında içindeki malzemeler yazıyor.
Ben fotoğraflarken görünüyordu ama sanki şimdi flu çıkmış.

Ben hafif pembe bir allık istiyorum dediğimde satıcı bana bunu vermişti.
Mağaza ışıklarında evet daha pembe görünüyordu ama yurda gelip bakınca şeftali-pembe arası bir rengi olduğunu fark ettim.
Houndstooth ile karşılaştırınca epey de şeftali-mercan tonlu kaldı :)

Yine de yüzümde deneyince benim açık tenimde daha doğal durdu.
Sonradan kullana kullana gözüm iyice alıştı ve vazgeçemez oldum.

Renginin duruşu yukarıda ve aşağıda mevcut.


Bunların yanında dayanıklılığı bana iyi geldi.
Ben makyaj bazı kullanmadığım için çok net bir aralık vermem mümkün değil.
Ama bir kaç saat rahat götürüyor.
Tozutma doğru düzgün yapmıyor.
Sıkıntı yaratmaz anlayacağınız.
8,5 gr lık bu allık kolay kolay bitmez.
İndirimde alınca tadından yenmez.
Özellikle açık renk tene sahipseniz bakmadan geçmeyin derim. 

Bugünlük de bu kadar.
Sizin favori allığınız hangisi?
Yorum bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...