25 Haziran 2014 Çarşamba

Bir Bakar Mısın Sevgili Okurum :) Haberlerim Var


Merhabalar,
Karşınızda artık bir Endüstri Mühendisi var.
Kep atıp temsili diplomamı aldım her ne kadar daha açıklanmayan sınavlarım olsa da :)
Bitirme tezim beni de bitire bitire bitti resmen, savunmasını da yaptım.
Danışman hocamın "Artık sana Endüstri Mühendisi diyebiliriz." diyerek elimi sıkması çok gurur verici oldu.

Eve dönüş için hazırlıklarımı tamamladım.
KPSS'ye girip aileme kavuşmak istiyorum artık.
İş? derseniz Allah sağlık, sıhhat versin ona da sıra gelir.
Çünkü başımızda yine kara bulutlar dolanıyor, hastalıklar ailecek yakamızı bırakmıyor.

Haftasonu teyzemlere geçeceğim ve inşallah 5 Temmuz'daki sınavdan sonra da yolcuyum.
Bir süre yayın yapamayabilirim, özellikle eve geçince.
Çünkü evde internet yok ve bir şeyler ayarlayana dek sadece telefondan gireceğim.
Olabildiğince yayın hazırlayıp otomatik planlamaya koymayı düşünüyorum çare olarak şimdilik ama kısmet.

Ayrıca dönüşümde de aklımda bir sürü yeni fikir var.
İnşallah onları hayata geçirip blog yazılarımı daha ilgi çekici hale getirmeyi düşünüyorum.
Lakin lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.
Siz yazın ben cevap veririm mutlaka.
İpek Ongun'un bir kitabında okuyup hiç unutamadığım bir söz var bununla ilgili.

"Sevgiyi söylemek gerek,
Hissetmek yeterli değil.
Sevgiyi göstermek gerek,
Kendinin bilmesi hiç yeterli değil."

Ben tüm okuyucularımı gönülden seviyorum.
Siz de sevgi ve ilginizi eksik etmeyin.
Ayrıca blogumda görmek istediklerinizi de belirtir ve tavsiyelerde bulunursanız da çok mutlu olurum.

Kendinize iyi bakın.


4 yorum:

  1. Tebrikler. Hayat yolunda hep başarılar diliyorum. Sağlık mutluluk ve sıhhatin eksik olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Allah sağlık sıhhat versin hepsi ardından geliyor yavaş yavaş.

      Sil
  2. Tebrikler sevgili mühendis babında meslekdaşım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...