1 Haziran 2014 Pazar

Bitirdiklerim #10

Merhabalar,
Bugün bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım.
Bu kez az ve öz ürün bitti.
Hadi başlayalım.
Pantene Doğal Sentez Şampuan : Bu şampuanın kokusuna bayılıyordum. Güzelce köpürüp temizliyordu saçlarımı. Tekrar alınabilecek bir ürün oldu.
Hobby Orkide Özlü Duş Jeli : Hayatımın duş jellerinden biriydi. Kokusuna bayılıyorum öyle böyle değil. Elimdeki duş jeli stoğum tükenince yine alırım.
Diadermine High Tolarence Temizleme Jeli : Ne işe yaradığını çözemediğim, sinir olduğum bir üründü. Ne yüzümü temizledi ne makyajımı. Neyse ki bitti. Elveda ve gözüme görünme.
Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici : Açıkçası pek memnun değildim. Kum sürüyorum gibi bir his bırakıyordu hep. Bir şişe daha var ama ne zaman ona başlarım Allah bilir.
Şelale Oje Çıkarıcı : İlk kullandığım oje çıkarıcı oldu. Tırnaklarıma zarar vermedi. En azından şu anki kullandığıma göre epey iyiydi diyebilirim. Ojeleri de güzel çıkarıyordu. Yine alabilirim.
Bepanthen ve Bemiks Ampuller : Sinemaki kürü için bitirildiler.
Yves Rocher Yüz Yıkama Jeli : Kokusu, nemlendirmesi ve temizlemesi çok güzeldi. Tekrar alabilirim indirimde bulursam.
Paradise Parfüm : 30 ml lik bir şişe idi. Kokusu güzeldi ama bir yerden sonra sıkıldım.
Colgate Şeker Asitine Karşı Koruyucu Diş Macunu : Tadı ilk başta tuhaf geldi ama sonradan alıştım. Uygun fiyatı da tercih edilebilir bir ürün haline getiriyor bunu.
Isana El Sabunu : Güzeldi. Yine alınabilir, sık sık da indirime giriyor zaten.

Evet bitenler bu kadardı.
Görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Yenilere yer acilmis cok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyiciden ben çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmana sevindim sadece, bana göre bir ürün değilmiş.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...