21 Haziran 2014 Cumartesi

Essence Stay Natural Concealer

Merhaba herkese,
Bol fotoğraflı bir yazı ile karşınızdayım bugün.
Konuğumuz ise Essence'e ait Stay Natural Concealer.
Önceden göz altı morluklarını pek takmayan ben, morlukların git gide başına buyruk takılmalarından ve beni yorgun göstermelerinden dolayı sonunda kendimi göz altı kapatıcı ararken buldum.
O sırada ise gözüme en uygun görünen bu ürün oldu.

1,5 ml lik bu ürün keçeli kaleme benzer bir yapıya sahip.

Bana en açık rengi olan 01 Soft Beige uyuyor.

Bu keçeli kalem yapısı hep ilginç gelmiştir bana nedense.
Sanırım sürme kolaylığından dolayı.

Yakından ucunun görünüşü bu şekilde.
Şimdi bu arkadaşta ürünü alabilmeniz için alt kısmındaki asansörlü yapıyı çevirmek gerekiyor.
Her tur çevirişte tıkırt sesi gelmesi mekanizmanın işlediğinin göstergesi.
Yalnız çevirirken fazla çevirmemeye özen göstermek gerekiyor.
Yoksa kullanacağınızdan fazla ürün geleceği için bu kez israf olur. 
Ve azıcık beklemeniz lazım ki çevirdiğinizde aslında ne kadar ürünün çıktığını görebilesiniz.

Deneme için benim damarları belirgin bileğimin iç kısmını seçtim.
Gözümün iç kısmındaki o asıl büyük damarlarda işte böyle belirginleşiyor çoğu zaman.
Gösterme amaçlı bol bol sürdüm :)
Sanırım o sırada yine elimin ayarı kaçmış çevirmede.
Ve sonuç aşağıdaki gibi.
Güle güle belirgin damarlar, hoşgeldin rengi daha eşit bir cilt.
Açıkçası ben üründen kapatıcılık konusunda memnun kaldım.
Dayanıklılığı da benim için gayet yeterli oluyor.
Tek sıkıntı çizgilere dolması sanırım.
Fazla güleçliğin dezavantajı olan mimik çizgilerini mübarek belli edip ben burdayım diye bağırtıyor.
Ama bu sorunu da üzerinden pudra geçerek minimuma indirdim diyebilirim.
Bitene dek mutlu mesut kullanacağım bir ürün.

Kullanan arkadaşlar sizde de çizgilenme yaptı mı ve yaptıysa nasıl çözdünüz söylerseniz sevinirim.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...