19 Haziran 2014 Perşembe

Garnier Skin Natural Arındırıcı Temizleme Jeli


Merhabalar,
Finallerimi bitirmiş, tezimi teslim etmiş, sonuçların açıklanmasını beklerken bloguma yazılarımı hazırlama vakti gelmiş oldu benim için.
Ve ilk konuğumu Garnier'ın Skin Naturals serisine ait arındırıcı temizleme jeli olarak seçmiş bulunuyorum.
Normal şartlar altında ben daha çok normal / karma ciltler için olan ürünleri tercih ederim.
Ama cildimdeki yağlanma biraz gözüme battığı için karma / yağlı ciltler için olanı almaya karar vermiştim.

150 ml lik ürünümüz sıkılabilir bir şişede satışa sunulmuş.
Yıkama jeli yapı olarak daha akışkan olduğu için sonuna dek alıp bitirmeniz hiç sorun olmayacaktır.
Ayrıca kullanırken dikkatli olmak lazım ki fazla ürün kaçmasın.

Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullandığım bu ürüne dair arka kısım yazısı yukarıdaki gibi.
Ben hem belki gözenekler küçülür hem de parlamayı azaltırız diye almıştım.
Amaçlar bunlardı.
Peki amaçlarıma ulaşabildim mi?
Parlama konusunda kullanmaya başlamadan önceki duruma göre ilerleme kaydettik.
Benim cildimde azalttı.
Gözenekler ise yerli yerinde duruyor ne yazık ki.
Kullanırken ilk zamanlar yüzümde biraz gerginlik ve kuruluk yapıyordu.
Sonradan cildim alışınca sıkıntı ortadan kalktı.
Ama iritasyon ya da alerjik bir durum söz konusu olmadı.
Kokusu ise benim için rahatsızlık yaratmayacak bir düzeyde.

İlginlenenler için içerik listesi de mevcut.
Son baktığımda fiyatı 13,90 tl idi.
Eğer yağlıya dönük karma ya da direkt yağlı bir cildiniz varsa şans verilebilecek bir ürün bence.

Siz daha önce kullandınız mı bu ürünü?
Ya da başka tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.

7 yorum:

  1. Gözenekleri küçültecek bir ürün olduğunu sanmıyorum maalesef. Onlar hep bir parçamız olacak.

    YanıtlaSil
  2. Benim cildimde aşırı derecede kuruma yaptı maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciltten cilde verilen tepki değişiyor. Bazen cilt en ufak bir maddede bile sıkıntı yaratabiliyor ne yazık ki.

      Sil
  3. Merhaba :) Postlarınızı severek takip ediyorum. Sizide kendi bloguma beklerim. Destek için siteme katılmanız beni çok sevindirir :)) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe alıyorum. Taze kanlar görmek sevindirici :) Ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  4. Sivilceli ciltler için de uygun mudur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...