27 Haziran 2014 Cuma

Uni Care Losyonlu Göz Temizleme Diski

Merhaba,
Bir sevdiğim bir sevmediğim üründen gidiyor gibi olduk.
Bu kez de sevmediğime denk geldi.
Konuğumuz Uni Care losyonlu göz temizleme diski.
Bu ürünü aslında gratisten yaptığım bir alışverişte epey uyguna geldiği için almıştım.

Gördüğünüz gibi bir kaba sahip olan ve içinde 80 tane disk bulunan bu ürünü makyaj çıkarma amaçlı aldım.
Aynı zamanda yeşil çay ile yorgun gözlere iyi geldiği de yazıyor.


Yoğun makyajı bile tahriş etmeden çıkardığını söyleyen bu ürün özellikle bu konuda sınıfta kalıyor.
Bırakın yoğun makyajı normal maskarayı bile çıkarmak için epey uğraşmak lazım.
Tabi o arada gözlerimi yakmaya başlayıp kızartması da cabası.
Sanırım bu kadar ince bir üründen fazla şey beklememek lazımmış.
Makyajı doğru düzgün çıkaramadığı için hiç elim gitmiyor kullanmaya.
Nasıl bitecek bilmiyorum.
İçeriği ise yukarıdaki gibi.

Bana sorarsanız görünce direkt uzaklaşın.
Paranızı daha faydalı şeyler için harcayın.
Kullanıp beğenen var mı?
Yoksa ortak bir sıkıntı mı merak ediyorum doğrusu.

Evet bugün de yazının sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. engüzel makyaj temizleme tekniği yüzü bebek şampuanı ile yıkamak ben kaç sürekli bu şekilde temizliyorum deneyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararlı içerik bakımından da çok daha temiz oldukları için bebek şampuanları göze gerçekten iyi geliyor temizleme anlamında :) kuzenim de kullanıyor ben de deneyebilirim bu tekniği

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...