23 Haziran 2014 Pazartesi

Yves Rocher Argan Yağlı Duş Jeli

Merhabalar,
Bugün size büyük umutlarla aldığım bir duş jelini anlatacağım.
Yves Rocher Argan Yağlı Duş Jeli, satış görevlisi kadının övgüleri sonucu aldığım bir duş jeli aslında.
İçeriği çok daha temiz, daha doğal, argan yağı nedeniyle cilde iyi geliyor gibi şeyler saymıştı bayan.
Ben de kokusu o an hoşuma gitti diye aldım.

200 ml lik bir şişede gayet akışkan bir duş jeli çıkıyor karşımıza.
Üzerinde paraben içermediği belirtilmiş.

İçindekiler ise yukarıdaki gibi.
Şimdi gelelim benim izlenimlerime.
Her ne kadar doğal dese de köpürsün diye bir kere sodyum laterat sülfat yani sls  kullanılmış.
Çok da güzel köpürüyor az bir miktarı bile.
Kokusu ilk başta hoşuma gitse de sonlara doğru hafif tuhaflaştı.
Bana biraz sıkıntı verdi ama kalıcı değildi neyseki.
Temizlemesi gayet başarılıydı.
Argan yağı içermesi ise bence hiç bir anlam ifade etmiyordu.
Yani cildimde fazladan bir yumuşaklık, daha güzel görünme gibi şeyler yaşamadım yani.
Ortalama bir ürün olmanın ötesine geçemedi benim nezdimde.

Bir daha almayacağım bir duş jeli olarak kayıtlara da geçti.
Siz de alırken belki bir daha düşünebilirsiniz.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...