1 Temmuz 2014 Salı

Bitirdiklerim #11


Merhabalar,
Bugün size haziran ayında bitirdiğim ürünlerin yazısını hazırladım.
Yine bakım ürünleri ağırlıklı bir yazı oldu tabi.
Makyaj malzemeleri için bir bitirme projesine lazım yine.
Yoksa bitmiyorlar.


Diadermine Tonik : Zorla biten ve hiç bir işe yaramayan bir tonikti.

Yves Rocher Argan Yağlı Duş Jeli : Kokusu bir süre sonra değişti. Standart bir duş jeli oldu. O parayı verip tekrar almam.

Bioderma Sensibio H2O : Geçen sonbaharda bir eczaneden 5 tl ye aldım. Evet iyi bir ürün, hassasiyet yaratmıyor. Ama şu an Garnier'ınki daha yüksek performans gösteriyor benim makyajımı temizlerken. İndirimde olmadığı sürece almaya gerek duymuyorum.

Oriflame Silk Beauty Sooting Losyon : Özellikle epilasyon sonrası yanma, kaşıntı ve kızarıklığa iyi geldi benim cildimde. Tüylerin uzatmasını da geciktirdi. İndirimde bulunca tekrar alabilirim.

Garnier Karma / Yağlı Ciltler İçin Temizleme Jeli : Parlamayı azalttı, güzel şekilde temizledi. Tekrar alınabilecek bir ürün olarak hafızaya alındı.

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Maske : Güzel ve hoş kokulu bir maskeydi. Almak isteyenlere tavsiye edebilirim. İndirimde alabilirim.

Oriflame Yüz Kremi : Bu ikinci kutuydu aslında. Ama artık sıkıldım ve Loreal'in Skin Perfection kremi daha cazip.

Oriflame Mirage Daydream : Bugüne kadar kullandığım en güzel ikinci parfümdü. Bittiğine üzüldüm valla. İndirimde bulunca yine alırım.

Colgate Sensitive Pro-relief Diş Macunu : Bu da kullanması, tadı, etkisi gayet iyi bir diş macunuydu. Sensodyne'e alternatifim bu olacak gibi görünüyor.

Maybelline One by One Satin Black Maskara : Severek bitirdiğim bir maskara oldu. Sonlara doğru sıkıntı yaptı, yani kirpiklerimi yapıştırıp ufak dökülmeler oldu. Onun dışında güzel, kirpikleri belirginleştiren bir maskara oldu.

Oral-B Diş Fırçası : Başlığı oynayan diş fırçası bu. Dişlerimi fırçalarken masaj yapıyordu sanki. Temizlemesi de etkiliydi. İndirimde görünce yine alırım.

Real'in Islak Mendili : Standart orta seviye bir üründü.

Lilibe Disk Pamuk : Lilibe'nin bu disk pamuklarını seviyorum. Kalın, ele gelen, kullanımı kolay ve uygun fiyatlı. Daha ne olsun.

Bitenler bu kadardı.
Kendinize iyi bakın.

8 yorum:

  1. Oo ne guzel bir suru urun bitirmis. Yenileri en kisa zamanda gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Maskeyi şuan kullanıyorum.Memnunum.
    Maybelline One by One Satin Black Maskara elimden düşmüyor.Her gün kullanıyorum.
    Lilibelerden henüz denemedim.Benrilerin malum durumundan sonra alıp denenebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benrinin 2 pamuğu Lilibenin 1 pamuğuna eşit neredeyse ve ben bu kalınlığı sevdiğim için kullanıyorum özellikle :) Diğerlerinden memnun olmana sevindim.

      Sil
  3. o duş jelinin kokusuna aşığım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerin değişebildiğinin en güzel göstergelerinden biri :) Senin beğeniyor olmana sevindim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...