7 Temmuz 2014 Pazartesi

Flormar Matte Oje M12 Dry Ocean


Merhabalar,
İlk oje yazımla karşınızdayım bugün.
Neden bu kadar uzun sürdü oje yazısı yazman derseniz açıkçası bilmiyorum.
Ama siftahı açtık inşallah.
Konuğumuz ise Flormar'ın Mat ojelerinden M12 kodlu lacivert rengi.
Mat ojeler benim daha çok hoşuma gidiyor.
Gözüme ayrı bir güzel görünüyorlar.

İsmi Dry Ocean şeklinde geçiyor.
Çok güzel bir lacivert rengine sahip.
Üretim ve tüketim tarihleri de var üzerinde.

Tırnakta iki kat sürünce duruşu yukarıdaki gibi.
Gördüğünüz gibi eğer tırnaklarınızda kusur varsa ne yazık ki belli ediyor.
Acaba belli etmeyen oje var mı? 
Ben henüz karşılaşmadım sanırım.
Ayrıca sürerken iyice kurumadan ikinci katı geçince biraz topluyor ve kaldırıyor ilk katı.
Kuruma derseniz henüz bana oje kurutma süresi tüm ojeler için uzun geliyor ama tabi mat ojeler daha kısa oluyor normal ojelere göre.

Ben rengini, duruşunu her şeye göre çok sevdim ve bu seriden başka renkleri de almaya devam ediyorum.
Fiyatı da bence uygun ve alınabilir.

İlk oje yorumum bu şekildeydi.
Siz mat ojelerde hangilerini tercih ediyorsunuz?

2 yorum:

  1. Erkek adama hitap etmese de kız arkadaşım için blogundan bişeyler bakabilirim diye düşünüyorum. ben de takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayanların yanında erkeklere de ulaşabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...