14 Temmuz 2014 Pazartesi

Günün Makyajı #1

Merhabalar,
Blog yazmaya başlayalı bir buçuk sene oldu nerdeyse.
Makyaj yapmayı adam akıllı öğreneli ise çok daha kısa süre.
Eskiden bir maskara, bir kalem ile geçiştirdiğim makyajlarıma artık daha bir özenir oldum.
İzlediğim makyaj vloggerları ve denemelerim ise elimin alışmasına büyük fayda sağladı.
Mezuniyet makyajımı bile kendim yaptım özgüvenle.
Yaptığım makyajları artık yavaş yavaş fotoğraflayıp sizlere de göstermek istiyorum.
Bir aksilik çıkmazsa ara ara yaptığım makyajları ve kullandığım malzemeleri paylaşacağım.

İlk makyajımdan başlıyorum.
İlk iki fotoğraf uygulamanın bitmiş halini gösteriyor.


 Kullandığım malzemeler ise aşağıdaki gibi.

Nasıl yaptığıma gelirsek,
Önce Essence'in far bazını göz kapaklarıma uyguladım.
Oriflame'in Plum Garden farından kahve tonlu olanını göz kapağımın katlanma bölgesine uyguladım.
Ardından temiz bir fırça ile Oriflame'in 2'li Lady Lilac farının koyu renkli olanını tüm göz kapağıma yaydım.
Aynı fırça ile Wet n wild'ın Kitten farını orta ve dış kenarlara önce az miktar uyguladım.
Aynı farı bu kez dış kısma daha yoğun olacak şekilde geçip farların iyice birbirine karışmasını sağlayana dek fırça ile karıştırdım.
Golden Rose'un Purple Line paletindeki en koyu rengi sadece dış kısma V çizecek şekilde sürüp iyice dağıttım.

Essence'in kapatıcısını göz altıma ve göz pınarımdaki damarın oraya sürüp parmaklarımla iyice yedirdim.
NYC'nin 704A Warm Beige adlı pudrası ile kapatıcımı sabitledim.
Oriflame'in Plum Garden farındaki krem tonlu farı da göz pınarlarıma uygulayarak aydınlık bir görünüm elde ettim.
Son olarak da Essence'in Get Big Lashes maskrasını iki kat halinde kirpiklerime sürdüm.
Bilmek isteyen için makyajımı The Balm Instain allıklardan Hounstooth ve Oriflame rujlarından Dark Berry ile tamamladım.

Kirpik kıvırıcı kullanırken hep sakarlık yaptığım için kullanmayı tercih etmiyorum.
Makyajım Adana sıcağında akşama doğru sadece az miktar maskaranın akması ile genel anlamda hasarsız atlattı.

Makyajım nasıl olmuş?
Yorumlarınızı bekliyorum.


2 yorum:

  1. ben çok beğendim! ben de aynı senin gibiyim videoları izleyerek kendimi geliştirdim mezuniyet makyajını kendim yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Videolar uygulamalı gördüğümüz için çok öğretici oluyor gerçekten. Mezuniyette herkesten farklı olmanın en güzel yolu bildiğin şekilde kendi makyajını yapmak.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...