23 Temmuz 2014 Çarşamba

Isana Papatya Özlü El Kremi


Merhabalar,
Bugün size küçük diye aldığım ve boyundan büyük işler başaran bir el kremini anlatacağım.
Rossmannlarda satılan Isana markasına ait papatya özlü el kremi.
Ben taşıması kolay olsun diye 30 ml lik olanını almıştım.
İçeriğinde yatıştırıcı etkisi ile cildi rahatlatan ve yenilenmesine yardım eden papatya, cildi nemlendiren ve ipeksi yumuşaklık sağlayan pantenol ve gliserin var.

Böyle ufacık bir ağzı var ve çok fazla ürünün çıkması engellenmiş oluyor.

Benim deneyimlerime gelirsek,
Sürdüğüm hafif bir papatya kokusu alıyorsunuz. 
Normalde ben papatya kokusunu pek sevmem ama bu kremde koku hafif olduğu için sıkıntı olmuyor.
Ayrıca koku çok kalıcı değil.
Sürdüğünüzde bir çok kreme göre daha hızlı emiliyor.
Yağlı bir his bırakmıyor.
Bir kaç dakika içinde o yumuşacık ve ipeksi hissi hemen deneyimleyebiliyorsunuz.
Etkisi elleriniz tekrar suya girene dek devam ediyor.
Fakat öyle saatlerce de değil.
Ben gece sürünce sabaha dek devam etti diyemem.
Ama özellikle bulaşık yıkamaktan kaynaklı ellerdeki sertlik ve pütürlü his kalmıyor.

Benim hoşlandığım bir krem oldu.
Elimdeki krem stoğu bitince yenisini büyük boy olarak almayı düşünebilirim.


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...