29 Temmuz 2014 Salı

Kitap Mim'i Varmış

Merhabalar,
Hepinizin Ramazan Bayramı mübarek olsun.
Bayramda yazı girmeyi pek düşünmüyordum ama bugün sevgili Leopar Delisinin blogunda çok güzel bir mim gördüm ve hemen yapmak istedim.
İşte sorularımız ve cevapları.

1. Kitaplığınızdaki en ilginç kitap isimleri hangileri?
- El Yapımı Dünya
- Kara Yağmur
- Milyarlarca ve Milyarlarca
- Ruhlar Dehlizi
- Gölgesizlerin Tutkulu Dansı
- Tek Tadımlık Hayat
- Rüzgarı Dizginleyen Çocuk
- Sinestezya

2. 2014 yılının başından bu yana kaç kitap okudunuz?
30 tane oldu.

3. 2014 yılı için bu yılın kitabı dediğiniz kitap hangisidir?
Dan Brown'un Cehennem kitabı benim için yılın kitabı oldu okuduklarım için de.

4. 2014 yılı içinde ilk defa okudum dediğiniz yazar hangisi?
İşte bu zor bir soru çünkü bir sürü yazar var ilk defa okuduğum.
- Veronica Roth
- Charlotte Bronte
- Gayle Forman
- Markus Zusak
- Sait Faik Abasıyanık
- Harry Bingham
- Ilsa J. Bick
- Julianne Maclean
- Audrey Niffenegger

5. 2014 yılı için okuma hedefiniz?
Şu anki hedefim 52 yani her haftaya bir kitap.

6. Kitap okumak tamam da en az onun kadar sevdiğiniz diğer etkinliğiniz?
Önceden bu soruya direk dizi veya film izlemek derdim ama şimdi spor diyebilirim. Çünkü yapmadığımda suçluluk hissettiğim kitap okumanın dışındaki tek eylem diyebilirim. Ve evet inanılmaz bir tatmin veriyor aynı kitap okumak gibi.

7. Diğer etkinliği sevme nedeniniz?
Kitap okurken hissettiğim mutluluk, tatmin ve kendimi geliştirme duygularının çok benzerlerinin spor yaparken hissetmeye başladım. Kitaplar zihin dünyamı geliştirirken spor da fiziksel dünyamı geliştiriyor.

8. Blog okurlarından istek, rica, dilek ve temennileriniz?
Blog yazmak bildiğimiz gibi bir özveri işi. O fotoğrafları çekmek, ürünleri deneyip en iyi şekilde aktarmaya çalışmak ve yanlış yönlendirmelerden kaçınmak sorumluluk gerektiriyor ve zaman, emek alıyor. Haliyle siz yazılarınızı yazdığınızda onun okunmasını ve okuyucunun sizinle düşüncelerini paylaşmasını istiyorsunuz. Hani havaya konuşmak olmasın istiyorsunuz yani. O yüzden okuyucumun benimle iletişme geçmesini ve kendi görüşlerini, varsa isteklerini, dileklerini benimle paylaşmasını istiyorum. Böylece kendimi geliştirebileceğimi düşünüyorum. 

Bu mimi yapmak isteyenler varsa size gelsin ve bana da haber vermeyi unutmayın ki okuyabileyim.
Kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. Gerçekten ilginçmiş senin kitaplarının adlarıda. Spor yapmak bencede çok güzel! 1-2 aydır bırakmıştım ama ramazan bittiği için bende tekrar başlamayı düşünüyorum hihi :) Ayrıca teşekkürler cevapladığın için Cansu'cum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim böyle güzel bir mimi yapmama vesile olduğun için :) insanların spor tutkusunu artık çok iyi anlıyorum.

      Sil
  2. Evet kitap isimleriniz ilginçmiş :) İçlerinden okuduklarımda var..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi takibe aldım :) teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...