4 Temmuz 2014 Cuma

Maybelline Color Tattoo 24HR Krem Far - On and On Bronze


Merhabalar,
Bugün size almak için yanıp tutuştuğum ve sonunda elde ettiğim bir ürünü anlatacağım.
Maybelline Color Tattoo 24HR krem farlardan On and On Bronze.
Bir çok blog zaten yazıp çizdi ama olsun, ben de yazacağım.

Cam ve bence gayet yerinde bir büyüklükte bir kaba sahip.
Cam olması sağlamlığına büyük katkı sağlıyor çünkü bildiğiniz düşürdüm ve hiç bir şey olmadı.

On and On Bronze, gerçekten bronz rengini en güzel yansıtan farlardan biri.

Yapısı yumuşacık, parmağınızla alması kolay.
Rengini çok güzel veriyor.
Kat kat sürdükçe rengin yansımaları değişiyor.

Hafifçe alıp sürünce sağdaki etkiyi, daha fazla sürünce soldaki etkiyi elde edebilirsiniz.
Farı bazsız da sürseniz bazlı da sürseniz inanılmaz kalıcı.
Sabahtan akşama dek göz kapağından kıpırdamıyor.
Sürünce farklı renklerle üstünde oynayabiliyorsunuz.

İçeriğini merak edenler için de yukarıdaki fotoğrafı koyuyorum.

Kullanması kolay ve zevkli, kalıcılığı yüksek ve dayanıklı bir far.
Elinizde yoksa indirimde bulunca kaçırmayın derim.
Ben ikinci bir rengini bile aldım.
Onun yazısı da gelecek inşallah :)

Bugünlük bu kadar kendinize iyi bakın.
Yorum bırakmayı da unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...