19 Temmuz 2014 Cumartesi

Okudum Bitti #40 Belalı Düğün

Merhabalar,
Belalı aşıkların o bir anda olup biten Vegas düğününe hazır mısınız?
İşte başlıyoruz.

Kitap Adı : Belalı Düğün
Yazar : Jamie McGuire
Yayınevi : Yabancı
Baskı : 2014

Travis ve Abby dövüşün ardından çıkan yangından canlarını zor kurtarmış ve olayın hala şokundalardır.
Travis'in Abby'i kaybetmekle burun buruna gelmesi ne olursa olsun artık onu yanında ayırmamasını sağlayacaktır.
Abby ise çok başka düşünceler ve planlar içerisindedir.

Bir anda Abby'den gelen evlenme teklifi Travis'in şaşıp kalmasına neden olsa da kendilerini Vegas yolunda bulmuşlardır.
Peki Abby neden bir anda evlenme teklifi etmiştir?
İşte bu soru bu kitapta cevap buluyor.

Kitapta olayların ilerleyişi bazen kopuk geldi bana çünkü her şey çok hızlı oluyordu.
Ama inanılmaz da zevkli bir kitaptı.

Travis'in kuşkuları, damat olma yolunda yaptıkları ve aşkına sadık kalışı etkileyiciydi.
Abby'nin ise evlenmek isteme nedeni, yaptığı fedakarlığı, verdiği kararlar ile yüreğimi hop hop ettirmesi ayrı bir olaydı.
Ama ben yine de Abby'e kızdım çünkü Travis bunu hak etmedi.
Kesinlikle bence resmen yavrumun hisleri ile oynadı. 
Bazen her şeyi bilmemek insanı daha mutlu edermiş bunu da Travis'te gördük.

Bir de Travis'in annesinin gelinine yazdığı mektup var ki hem duygulandım hem üzüldüm hem mutlu oldum.
Analar ne evlatlar doğuruyor, o evlatları doğuran analar ne mübarek oluyor :)
Sen bize bunu öğrettin sevgili Anne Maddox.

Kitaptan bir sürü de yer işaretlemişim alıntı amaçlı.

"Sonun ne zaman geleceğini, kaderin ne zaman birimizi alıp götüreceğini kim bilebilirdi ki?"

"Son derece normal, lanet-olsun-az-sonra-heyecandan-kusabilirim diyen bir damat adayı olmak istiyordum ve o da bundan bir gram azını hak etmiyordu."

"Lütfen yavrumu benim için de öp. İkiniz için de isteğim en büyük kavganızı hanginizin daha affedici olduğu konusunda yapmanız."

"Sizi bu şapele getiren yol dünlerinizden oluşmakta ve her yeni yarınla da beraberlik içinde geçireceğiniz geleceğiniz biraz daha belirgin hale geliyor."

"Benimle olmayacağın hiç bir yerde olmak istemiyorum."

"Benim son ilk öpücüğüm oldun."

Bunların dışında bir sürü de kahkaha attığım sayfalar oldu ama onları okuyup siz kendiniz öğrenin.
Daha fazla ipucu vermiş olmayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...