27 Temmuz 2014 Pazar

Okudum Bitti #42 Sen Gittiğinde

Merhabalar,
Geçen hafta anlattığım ilk kitap olan "Eğer Yaşarsam"ın ikincisi ile karşınızdayım.

Kitap Adı : Sen Gittiğinde
Yazar : Gayle Forman
Yayınevi : Pegasus
Baskı : 2013

Bir söz nelere kadirdir diyerek başlamak istiyorum yorumuma.

Bu kitapta bu kez Adam tarafından yaşananları öğreniyoruz.
Mia hastaneden çıkmış, iyileşmiş ve müzik okuluna gitmiştir.
Ancak Adam ile arasındaki bağlar da kopmuştur.
Adam, artık ünlü biridir ve bu hayat onu iyiden iyiye zorlamaktadır.
Mia'sız geçen günler ve ona olan hislerini döktüğü şarkılar grubunu dünya çapında yükseklere taşımaktadır.
Yine de her şey Mia'sızdır.

Bir gün kader çizgilerinin kesişmesi Adam'ın Mia için elinden geleni yapmasını sağlayacaktır.
Artık Mia'yı geri kazanmak için savaşması gerekecektir.

İkinci kitap, ilkine göre  bana daha sönük gelse de yine keyifle okuduğum bir kitap oldu.
Adam'ın yaşadıkları, olaylarla ve kendi ile baş etme yolları insanı düşündürecek cinstendi.
Mia'nın Adam'ın hayatından çıkmasının nedeni ise gereken yerde açıklığa kavuştu.
Mia'yı anlayabiliyorum desem yeridir ama Adam'a da bu eziyet çektirilmez ki.
Kitabın sonu ortalama ve tahmin edilebilir olmuş.
Sonrası olacak mı onu da merak ediyorum aslında.

Eğer Yaşarsam'ı okuduysanız bu kitabı da seveceksiniz diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...