17 Temmuz 2014 Perşembe

Oriflame Very Me Lady Lilac 2'li Far

Merhabalar,
Bugün konuğumuz Günün Makyajı yazımda da kullandığım Oriflame'in Very Me serisinden Lady Lilac isimli ikili farı.
Kendisini katalogdan 7 tl gibi bir fiyata sipariş etmiştim.

Böyle küçük ve açılması konusunda sağlam bir ambalaja sahip.
Rastgele açılabileceği konusunda şüphelerim var.
Ambalajı bence sağlam.

Görüldüğü gibi bir açık bir koyu olmak üzere iki renge sahip.
Soldaki daha lila tonluyken sağdaki morun daha koyu bir tonu.
Koyu olanı ışığa tuttuğunuzda içindeki mürdüm rengi yansımaları da görebilirsiniz.
İki renkte de az miktarda sedefli ışıltılar var.
Bunun yanında tozutma konusunda bir problem yaşamıyorum.
Pigmentasyon açısından ise orta karar bir ürün.
Dokunduğunuz anda çok rengini veremez bence.

Renklerin bileğimdeki uygulanmış hali yukarıdaki gibi.
Bir kaç kat sürerek bu renkleri elde ettim.
1,9 gr lık bu ürün pratiklik bakımından kullanışlı.

Sadece elimdeki bir sürü fardan kendisine pek sıra gelmiyor orası ayrı.
Ama mezuniyet için kepli fotoğraf çekiminde kendisini kullandım ben.
Kalıcılığı çok iyi değil ama far bazı ile epey dayanıyor.

Evet bugünlük de bu kadar.
Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...