24 Temmuz 2014 Perşembe

Rival De Loop Young Far - Chocolate


Merhabalar,
Bugün karşınıza yine bir far ile çıkıyorum.
Ne kadar çok far almışsam yaz yaz bitmiyorlar.
Kendisi Rival De Loop'un Young serisinden 16 numaralı Chocolate rengi.
Rossmann'ı müthiş indirimlerinden birinden 3-4 tl gibi bir fiyata almıştım bu farı.
Gramajına baktım ama yok yazmıyor.
Ama boyut olarak çapı 1 cm farkla fotoğraftaki boyutta :)
Üzerine tutup ölçtüm.

Arka kısmımda sadece bu kadarlık bilgi var.

Far iç içe geçmiş halka dizaynına sahip.
Ambalajı kolay açılıp kırılacak gibi değil.
Plastik bir kap ve ağzı iyi oturuyor. 
Hafif sedefli, ışıltılı bir yapısı ve kahve tonlu bir rengi var.
Az miktarda tozutma yapan bir yapısı var.
Rengini ise kolayca veriyor.
Pigmentasyonu benim için tatmin edici.

Bileğime uygulanmış hali yukarıdaki gibi.
Yoğun sürülünce böyle bir görüntüsü var.
Ayrıca içinde biraz bronzluk içeriyor ve ışıkta güzel bir efekt oluşturuyor.
Kalıcılığı ise benim için yeterli ama far bazı kullanınca iyice artıyor.

Benim çok sevdiğim ve makyajlarımda farklı farklı şekillerde kullandığım bir far kendisi.
Normal fiyatı bile 7 tl civarında olmalı en fazla.
İndirimde bulursanız da almanızı şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün.


2 yorum:

  1. Cok hos bir kahverengiymiş. Gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) indirimde bir açık tonunu da aldım. Ikisi de epey işe yarıyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...