16 Temmuz 2014 Çarşamba

Urban Care Natural's Argan Yağlı Saç Maskesi


Merhabalar,
Uzun süredir saç bakımımdan bahsetmiyorum gibi geldi.
Bitmesine yakın hale getirdiğim saç maskemi anlatayım dedim ben de.
Ürünümüz Urban Care Natural's markasına ait argan yağı ve keratin içeren saç bakım maskesi.

Kocaman şişesini sıkarak çıkarabileceğiniz bir ambalaja sahip bir ürün.
Ambalaj yumuşak olduğu için ürünün ele gelmesi de kolay oluyor.
Özellikle saçlarımı boyattıktan sonra ciddi anlamda elimin gittiği bir ürün kendisi.

Arka kısımdaki yazıyı ne yaptıysam yeterince net çekemedim.
Paraben içermeyen, saç kırıklarının azalmasına yardımcı, saçı besleyip yumuşatan bir ürün olduğu yazıyor ama.
Kullanımında ise nemli saça kökten uca uygulayıp 1 dk bekletin diyor.
Ben her banyoda krem niyetine kullanıyorum doğrusu ama köklere sürmeden.
Çünkü egzamama ne yapar emin olamıyorum.

Ürünün kapağı bu şekilde ve açık kalmadığı sürece dökülüp akmaz.
Kıvamı ne çok akışkan ne çok katıya dönük.
Ele alınca saça yedirilip yayılması kolay oluyor ve yıkayana dek iyice işliyor.
Kokusu hafif ve hoş.
Zaten çok kalıcı değil yani hassasiyetiniz varsa bile koklayıp alınca sıkıntı çıkacağını sanmam.

Etkilerine gelirsek,
Ambalajı dolayısıyla uygulaması pratik.
Saça sürüp çok beklemenize gerek yok.
1 dk bile kalsa yumuşaklığı ve saçın akar gider gibi hissi elde edilebiliyor.
Boyalı saçlarımın keçe halini ortadan kaldırıp kolay tarama için yardımcı görevi görüyor.
Kırıkların oluşma hızı azaldı dersem yeridir.
Ama tek bu ürüne bağlamak yanlış olur.
Ben bir zararını görmedim şu ana dek de.

Benim memnun kaldığım ve tavsiye edebileceğim bir ürün oldu kendisi.
Kullandıysanız siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...