21 Temmuz 2014 Pazartesi

Yaz Okuma Şenliği 1.Ay Sonuçları


Merhabalar,
Bugünün yayını biraz daha geç geldi.
Başka bir yayın yapacaktım ama fotoğrafları hazırlayamadım ve okuma şenliğinin ilk ayı dolduğu için bu yayını yazmaya karar verdim.
Yaz Okuma Şenliği'nde ilk ay tamamlandı ve artık okuduklarımın listesini çıkarmam ve puanımı hesaplamam gerekiyor.
Açıkçası pek verimli bir ay olmadı benim için.
İnşallah sonraki kısımlarda istediğim kadar okuyabilirim.

10. Kategori (10 puan): Fantastik kurgu/bilim kurgu/distopya/steampunk vb. türde bir kitap.
Thanatos, Larissa Ione, Arunas Yayınları, 506 sayfa


20. Kategori (10 puan): Polisiye/gerilim/korku vb. türde bir kitap.
Sona Kalan, Tess Gerritsen, Martı Yayınları, 477 sayfa


22. Kategori (10 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap.
Belalı Düğün, Jamie McGuire, Yabancı Yayınları, 152 sayfa


26. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 15 puan, toplamda 45 puan): 3 kitaplık bir seri veya aynı seriden 3 kitap.

Uyumsuz (507 sayfa)
Kuralsız (507 sayfa)
Veronica Roth, Artemis Yayınları

Toplamda 5 kitap okuduğum için 5x10=50 puan
26.kategoride 3. kitabı henüz okumadığım için dahil etmiyorum hesaba.
Toplam 2149 sayfa okuduğum için 21 puan
Yani 50+21= 71 puan almış oldum.

Evet, bugün de bu kadar.
Yarın görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...